نسخه چاپی

احمد توكلی:جریان انحرافی در انتخابات شكست می‌خورد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی كه یكی از این آقایان در جلسه‌ای و به طور علنی بگوید كه دوره اسلام تمام شده همان طور كه دوره اسب دوانی دیگر به سر آمده است به طور یقین این افراد و حامیانش انحرافی هستند. به نظر من این جریان در انتخابات دوره بعد شكست می‌خورد.

به گزارش نما به نقل از فارس،نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جریان انحرافی در انتخابات شکست می‌خورد.

احمد توکلی چهارشنبه‌شب در مراسم پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: اثر بر صادرات و واردات، بر قدرت رقابت خارجی، بر تامین بودجه دولت، بر سطح عمومی قیمت‌ها و بر تولید و سرمایه‌گذاری مهم‌ترین مسیرهای تاثیر تغییرات نرخ ارز بر اقتصاد هستند.

وی یادآور شد: اگر کسی بگوید و ادعا کند که یک شبه وضعیت اقتصادی کشور را سامان می‌دهد بدانید که دیوانه یا شارلاتان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در ارتباط با علت گرانی‌ها و البته متاثر شدن این مهم از تحریم افزود: فساد مالی، سوء مدیریت، سوء سیاست و سوء تدبیر از دیگر دلایل افزایش نرخ ارز و گرانی‌هاست.

توکلی ادامه داد: در راستای موضوع سوء سیاست باید گفت وقتی که تکیه بر نفت و درآمدزایی از این راه را مدنظر داشته باشیم مباحث ارزی به نتیجه دلخواه نمی‌رسد و تورم و گرانی‌ها پایدار می‌ماند.

وی تصریح کرد: فساد مالی توزیع درآمد را نابرابر و از مسیر توازن و عدالت خارج می‌سازد و بهره‌وری را کاهش می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که چرا در زمان اختلاف شما با محمود احمدی‌نژاد در مجلس در سایت شما نامه‌ای مبنی بر کناره‌گیری رئیس جمهور درج شد، گفت: این نامه و متن اشتباهی در سایتم درج شد و وقتی متوجه اشتباهم شدم آن را برداشتم.

توکلی در پاسخ به سئوال دیگری از طرف دانشجویی مبنی بر اینکه رهبری فرمودند هر کس اختلاف‌ها را میان بکشد خیانت به کشور کرده است، اظهار کرد: من برای فرمایش رهبری احترام قائل و پیرو خط ایشان هستم و برای متعالی شدن جامعه همگی باید مطیع رهبری و ولایت‌مدار باشیم.

وی یادآور شد: اختلاف سمی کشنده در عرصه و نظام اقتصادی است و این خصلت، هر نظام به ویژه نظام اقتصادی را دچار چالش‌های فراونی می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که چرا مجلس و دولت اختلاف را کنار نمی‌گذارند و باهم به طور همدل و با کمک هم امور را به پیش نمی‌برند، تصریح کرد: مجلس راهکار به دولت ارائه می‌دهد ولی دولت گوش نمی‌کند و البته این وظیفه مجلس نیست که همیشه راهکار ارائه کند.

توکلی ادامه داد: وقتی رئیس دولت می‌گوید من مشخص قانون و قانون را می‌شناسم راهکارهای مجلس به چه دردی می‌خورد و از طرفی باید بدانیم که همه افراد باید تابع قانون باشند.

وی در پاسخ به سئوال دانشجوی دیگری مبنی بر اینکه آیا جریان انحرافی که بحث ورودش به انتخابات دوره بعد مطرح شده صحت دارد، افزود: آری جریان انحرافی یک واقعیت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی که یکی از این آقایان در جلسه‌ای و به طور علنی بگوید که دوره اسلام تمام شده همان طور که دوره اسب دوانی دیگر به سر آمده است به طور یقین این افراد و حامیانش انحرافی هستند.

توکلی در پاسخ به سئوال یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا جریان انحرافی در انتخابات پیروز یا شکست می‌خورد، اظهار کرد: به نظر من این جریان در انتخابات دوره بعد شکست می‌خورد.

۱۳۹۱/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...