نسخه چاپی

وزیر دفاع: حماسه ۲۸ خرداد برگ زرینی بر دفتر پرافتخار انقلاب رقم زد

وزير دفاع: حماسه ?? خرداد برگ زريني بر دفتر پرافتخار انقلاب رقم زد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با تبریك به آیت‌الله رییسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، نوشت: حماسه ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار انقلاب رقم زد. بی‌شك كشور با موفقیت در این امتحان از توطئه‌های نظام استكبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

به گزارش نما  از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع،  در متن پیام سرتیپ امیر حاتمی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهوری منتخب، آمده است: حماسه پرشکوه و به یادماندنی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی‌شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی‌های بین‌المللی و توطئه‌های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: من و همه مدیران، دانشمندان و متخصصین وزارت دفاع با تبریک صمیمانه این حماسه پرافتخار به رهبر عظیم‌الشان انقلاب و مردم سرافراز میهن اسلامی، کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایام مقارن و متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج (ع) را به جنابعالی تبریک و تهنیت می‌گوییم.

سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: بی‌تردید این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت‌ها و رهنمودهای داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه‌ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: رجاء واثق دارم همانگونه که در مسئولیت‌های مختلف بخصوص در مسند خطیر ریاست قوه قضاییه منشاء اثر و تحول شگرف بوده‌اید، به پشتوانه رای جمهوری، در این عرصه خدمتگزاری بزرگ به کشور و ملت با گام‌های بلند برای پیشرفت، آبادانی و توسعه پایدار به عنوان پایه‌های اقتدار و عزت ایرانیان قدم‌های بلند و مبارکی برداشته و در این راه پرفراز و نشیب نیز با توکل بر خداوند متعال و دعای خیر ملت شهیدپرورمان به توفیقات روزافزونی در تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید والامقام است، دست یابید.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

ایرنا 

۱۴۰۰/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...