نسخه چاپی

قائم مقام مركز سياسي حزب موتلفه:

در دولت دهم شعارهای اومانیستی جانشین شعارهای انقلابی شد

محمد مهدي اسلامي

محمد مهدی اسلامی گفت:معتقدم راه برون رفت از مشكلات فعلی كشور بازگشت آرا به سبد اصولگرایان و انتخاب یك نامزد اصول‌گرا در انتخابات 92 است.

به گزارش نما قائم مقام مرکز سياسي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه بخش اعظم توفيقات دولت نهم و دهم متوجه رويکردهاي اصول‌گرايي دولت احمدي‌نژاد بود، گفت: با فاصله گرفتن دولت از جريان اصول‌گرايي اقبال مردمي نيز از وي برداشته شد؛ معتقدم راه برون رفت از مشکلات فعلي کشور بازگشت آرا به سبد اصولگرايان و انتخاب يک نامزد اصول‌گرا در انتخابات 92 است.
محمد مهدي اسلامي عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مطرح شدن اظهارنظرهایی چون "ضرورت حضور جریان سوم" (غیر از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی) در عرصه انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: گمان من اين است که مطرح شدن "جريان سوم" در فضاي رسانه‌اي کشور به نوعي فرار به جلو براي فراموش کردن انحرافات جريان انحرافي است.

اسلامي گفت: عده‌اي تصور مي‌کردند با اقداماتي خارج از اصول و ارزشها و با برخي رفتارهاي وي‍ژه مي‌توانند، قشر خاکستري جامعه را به سوي خود جلب کنند، اما بعدها جريان انحرافي در جلسات داخلي خود به اين جمع بندي رسيد که عموم مردم اين جريان را مورد تاييد قرار نمي‌دهند و آن را دفع مي‌کنند.

وي در اينباره افزود: در چنين شرايطي اين گروه سعي دارند با فرار به جلو و با عنواني جديد به مردم القا کنند که آنها مي‌توانند حلال مشکلات مردم باشند و به اين وسيله جريان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را در انتخاب آينده پشت سر بگذارند.
قائم مقام مرکز سياسي موتلفه اسلامي، استفاده از عنوان "جريان سوم" در فضاي رسانه‌اي کشور را نوعي اعلام شکست تلاش هاي اين گروه خاص براي جلب قشر خاکستري جامعه دانست.
اسلامي درباره جايگاه اصول‌گرايان در بين مردم اظهار داشت:‌ جرياني که در انتخابات 84 و 88 مورد اقبال مورد قرارگرفت جريان اصول‌گرايي بود؛ در سال 84 رسانه‌هاي اصول‌گرا بودند که بر عملکرد شهردار تهران صحه گذاشتند و با نشان دادن چهره‌اي زيبا و نکات قوت از شهردار، وي را در اردوگاه خودشان تعريف کردند.
وي با بيان اينکه متاسفانه در 4 سال اول دولت احمدي نژاد گروهي به وي نزديک شدند که مورد تاييد اصول‌گرايان نبود، يادآور شد: در انتخابات سال 88 جامعه مدرسين از احمدي نژاد حمايت مشروط کرد، همچنين حزب موتلفه اسلامي اعلام کرد ضمن حمايت از احمدي نژاد براي تداوم اقدامات مثبتش، نسبت به موضوع برخي از نزديکان احمدي نژاد به ويژه چهره اي مثل مشائي انتقادات جدي داريم.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: متاسفانه در دولت احمدي‌نژاد برخي از نقاط قوت که مورد تاييد مقام معظم رهبري و اصولگرايان نيز بود کنار گذاشته شد و شعارهاي اومانيستي و انسان گرايانه جانشين شعارهاي انقلابي شد.
وي در ادامه تاکيد کرد: بنابراين بخش اعظم توفيقات دولت نهم و دهم متوجه رويکردهاي اصول‌گرايي دولت احمدي‌نژاد بود که با دور شدن او از اين جريان با مشکلات روبه رو و اقبال مردمي از وي برداشته شد.
اسلامي همچنين يادآور شد: اصلاح‌طلبان در دو انتخابات گذشته حضور پررنگ داشتند اما نتوانستد راي و نظر مردم را جلب کنند؛ بنابراين طرح ادعايي‌هايي مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان مورد اقبال مردم هستند بي‌اساس است.
وي در پايان گفت: معتقدم راه برون رفت از مشکلات فعلي کشور به ويژه مشکلاتي که ناشي از عدول از مراجعه به خرد جمعي اصول‌گرايان و حرکت به سمت نگاه‌هاي بسته باندي رخ داده است، بازگشت آرا به سبد اصولگرايان و انتخاب يک نامزد اصول‌گرا در انتخابات 92 است.

۱۳۹۱/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...