نسخه چاپی

كوهكن خبر داد:

بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شوراها شد

عضو شورای مركزی جبهه پیروان درباره جلسه صبح امروز این شورا گفت: جبهه پیروان برای انتخابات شوراها، بادامچیان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی شهر و روستا انتخاب و این حكم را نیز ابلاغ كرد.

محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره جزئیات جلسه صبح امروز شورای مرکزی جبهه پیروان، اظهار داشت: با توجه به اینکه جلسه امروز را بنده اداره می‌کردم بحثی درباره سخنگویی انتخاباتی جبهه مطرح نشد و فقط درباره جزئیات همایش 9 دی و بحث‌های انتخاباتی صحبت شد لذا‌ عجله‌ای برای تعیین سخنگوی انتخاباتی نداریم.

کوهکن ادامه داد: جبهه پیروان همچنین برای انتخابات شوراها، بادامچیان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی شهر و روستا انتخاب و این حکم را نیز ابلاغ کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با بیان اینکه هیئت هشت نفره بحث دیدارها را برای انتخابات ریاست‌جمهوری پیگیری می‌کند، تصریح کرد: همایش 7 دی با محوریت بزرگداشت حماسه 9 دی خواهد بود و در عین حال با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این باره نیز بحث می‌شود.

وی در پایان افزود: در این همایش هیچ‌یک از کاندیداهای ریاست‌جمهوری به عنوان «نامزد احتمالی» حضور ندارند چرا که انتخاب مصداق باید مطابق استراتژی در زمان خود صورت گیرد.

۱۳۹۱/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...