نسخه چاپی

فیروزی‌پوربادی در گفتگو با نما:

بهبود معیشت مردم اولویت كاری دولت سیزدهم باشد/ رئیس جمهور منتخب شایسته سالاری را ملاك قرار دهد

بهبود معيشت مردم اولويت کاري دولت سيزدهم باشد/ رئيس جمهور منتخب شايسته سالاري را ملاک قرار دهد

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: یكی از مهم‌ترین اولویت های دولت سیزدهم معیشت مردم و اقتصاد كشور باشد و با برنامه‌های منظم و دقیق اهداف خود را عملی و برای بهبود مشكلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش كند.


رحمت‌الله فیروزی‌پوربادی در گفتکو با خبرنگار نما در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید یکی از مهم‌ترین اولویت های دولت سیزدهم معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد و با برنامه‌های منظم و دقیق اهداف خود را عملی و برای بهبود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کند.

وی افزود: دولت سیزدهم باید بکوشد تا منویات مقام معظم ‌رهبری مبنی بر جهش و رونق تولید و نیز اقتصاد مقاومتی را عملی کرده وبا استفاده از برنامه‌های دقیق و حساب شده به سمت اجرایی کردن این منویات و همچنین کنترل  قیمت ارز در کشور حرکت کند و مقابل این وضعیت افسارگسیخته بایستد.


نماینده مردم نطنز درمجلس شورای اسلامی در رابطه با چالش‌های پیش‌روی دولت سیزدهم گفت: اگر دولت آینده زیرساخت‌های موجود در کشوررا شناسایی و با استفاده از چهار‌چوب‌های منطقی و به دور از هیاهو بر روی استقلال و تعامل خود با دنیا کار کند، مانعی بر سر راهش وجود نخواهد داشت البته  می‌توان گرانی قیمت ارز در کشور را یکی از چالش های موجود برای دولت آقای رئیسی دانست که مطمئناً با راهکارهای درست و اساسی این مشکل نیز حل می‌شود.


فیروزی‌پوربادی ادامه داد: به نظر من مهم‌ترین چالش امروز کشور رضایت‌مندی مردم از دولت و عملکرد آن است. اگر دولت آینده با برنامه، روش و فعالیت‌های مفید بتواند وضعیت داخل را سروسامان بخشد و برای احترام به مردم و بهبود وضعیت آن ها قدم بردارد، در حوزه چالش های خارجی مشکلی نخواهد داشت و امیدواریم مجلس شورای اسلامی، قوه ‌قضائیه و دولت همه با یکدیگر در چهارچوب قانون و همچنین وظایفی که برای هر قوه تعریف شده است، حرکت کنند و به یک‌دیگر یاری رسانند و برای حل مشکلات مردم و اقتصاد کشور تصمیمات خوب و اجرایی اتخاذ کنند.


این نماینده مردم در مجلس اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم قطعاً دولت انقلابی و جهادی خواهد بود و با شناختی که از آقای رئیسی داریم او می‌تواند همانند تحولی که در قوه قضائیه به وجود آورده که رضایت مندی عمومی را در جامعه به همراه داشته، مشابه آن را در قوه مجریه پیاده سازی کند و دستگاه اجرایی کشور را با تحولی عظیم مواجه سازد. اگر می‌خواهیم کشور در ریل توسعه قرار بگیرد ضروری است که تمام قوا و زیر‌مجموعه‌های آن زنجیر وار کار و تلاش کنند و شایسته سالاری را ملاک عمل خود قرار دهند.

۱۴۰۰/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...