نسخه چاپی

جوانفكر:دیدن احمدی نژاد توفیق میخواهد!

مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور گفت: طی این چند روز كه مرخصی گرفته‌ام، می‌خواهم خودم را سر و سامان دهم تا بتوانم 3 ماه دیگر زندانم را بگذرانم.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا که شب گذشته از زندان اوین خارج شد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تا صبح روز دوشنبه مرخصی دارم.

وی افزود: برای معالجه درخواست مرخصی کردم و صحبت‌هایی را با پزشک داشتم و قرار است که یک سری آزمایشات مثل سونوگرافی انجام دهم.

جوانفکر ادامه داد: شب گذشته هم که از زندان بیرون آمدم دیسک کمرم مشکل پیدا کرد که نمی‌دانم برای چیست که این موضوع هم برای من مزید بر علت شده است.

مشاور مطبوعات رئیس‌جمهور گفت: طی این چند روز که مرخصی گرفته‌ام می‌خواهم خودم را سر و سامان دهم تا بتوانم 3 ماه دیگر زندانم را بگذرانم.

جوانفکر در پاسخ به این سوال که آیا در مدت مرخصی با رئیس‌جمهور هم دیدار می‌کنید؟ اظهار داشت: همه دوست دارند آقای احمدی‌نژاد را ببینند و من هم دوست دارم اگر توفیق شد رئیس‌جمهور را ببینم.

وی در پاسخ به این سوال که بر این اساس با رئیس‌جمهور هم دیدار می‌کنید؟ اضافه کرد: نمی‌دانم؛ فعلا اولویت اصلی من معالجاتم است و اگر بتوانم معالجاتم را انجام دهم خوشحال می‌شوم رئیس‌جمهور را زیارت کنم.

جوانفکر در پاسخ به این سوال که طی مدت مرخصی در دفتر کارتان هم حضور می‌یابید یا خیر؟ گفت: فکر نمی‌کنم وقتی برای این کار باشد چرا که امکانش فعلا نیست.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که در اوین چه شرایطی داشتید؟ اظهار داشت: در اوین بندی به نام بند 4 وجود دارد که برای من هم آن را ایجاد نکرده‌اند بلکه از قبل وجود داشت و افرادی در آن بودند و من هم به آنجا رفتم و در حال حاضر هم با بنده 6 نفر در این بند هستند.

۱۳۹۱/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...