نسخه چاپی

راه‌اندازی قرار گاه جهادی در كمیته امداد استان تهران

راه‌اندازي قرار گاه جهادي در کميته امداد استان تهران

مدیركل كمیته امداد استان تهران با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی شهید صالحی، گفت: با تشكیل این قرارگاه، ۴ هزار طرح اشتغال زایی و كاریابی ایجاد می‌شود و برای ۵ هزار مددجو فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

                                  

به گزارش نما، در آستانه ولادت باسعادت امام رضا (ع ) قرارگاه مشترک جهادی« شهید صالحی» با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران، سرهنگ جعفر مخلق آذر، مسئول بسیج سازندگی تهران بزرگ و جمعی از مدیران و مسؤولان دو مجموعه و فعالان عرصه جهادی استان تهران، فعالیت خود را با هدف استفاده از تجمیع ظرفیت‌ها به منظور اشتغال زایی با رویکرد راهبری شغلی آغاز کرد.

 

سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آیین افتتاح قرارگاه «شهید صالحی»،گفت: در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر تولید، اشتغال زایی و مانع زداییها بتوانیم در کاهش فقر خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر گام برداریم.

 

وی افزود: این قرارگاه با هدف هم افزایی و همکاری لازم برای خدمات به نیازمندان و تعامل دو طرفه در مشارکت‌ها و مسئولیت های اجتماعی با هدف اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند،پیرو تفاهم نامه کمیته امداد استان تهران و سپاه محمد رسول الله تشکیل شده است.

 

پرپنچی بیان کرد: با تشکیل این قرارگاه، ۴ هزار طرح اشتغال زایی، راهبری شغلی و کاریابی ایجاد و راه اندازی می‌شود و در همین جهت برای ۵ هزار مددجو فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ آموزش کسب و کار با رویکرد مهارت آموزی و ایجاد شغل و راهبری شغلی، ۲ هزار مورد شناسایی،هدایت،نظارت و ارزیابی طرح های راهبری شغلی،تشکیل و راه اندازی مراکز نیکوکاری کارآفرینی،حمایت از اجرای طرح های نوآورانه و دانش بنیان،بازاریابی و فروش محصولات تولیدی،تأمین و بهسازی فضای کسب و کار،توسعه همکاری با جهادگران کارآفرین نیز از دیگر برنامه‌های این قرارگاه است.

 

وی با بیان اینکه اشتغال زایی با ارائه مشاوره شغلی و سنجش توانایی‌ها، مهارت ها و علاقه مندی مددجویان محقق می‌شود،عنوان کرد: امید است با همت عالی دو مجموعه اقدامات شایسته‌ای در جهت توانمندسازی نیازمندان شناسایی شده انجام شود.

                    

                       منبع: فارس

                

۱۴۰۰/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...