نسخه چاپی

انتشار «بهار، آخرین فصل» در آخرین روزهای بهار

هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم، اسدالله ابراهیمی، كتاب «بهار، آخرین فصل» به قلم مرتضی اسدی توسط انتشارات روایت فتح چاپ و به مناسبت ولادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) منتشر شد.

                           

به گزارش نما، هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم، اسدالله ابراهیمی، کتاب «بهار، آخرین فصل» به قلم مرتضی اسدی توسط انتشارات روایت فتح چاپ و به مناسبت ولادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) منتشر شد.

 

انتشار «بهار، آخرین فصل» در آخرین روزهای بهار

 

کتاب «بهار، آخرین فصل» به قلم مرتضی اسدی محصول انتشارات روایت فتح هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم، اسدالله ابراهیمی چاپ و در روز ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) منتشر شد.

 

کتاب «بهار، آخرین فصل»  حکایت مردی است از سرزمین ۴فصل که فصل بهار را برای هبوطش، برای وجودش و برای صعودش برگزید. حکایت پسربچه بازیگوش دیروز و ایثارگر مجاهد امروز.

 

این کتاب در ۱۹۲صفحه و به صورت مستند روایی نوشته شده و به چاپ رسیده است. طرح جلد زیبا و قلم روان و ساده نویسنده، خواننده را ترغیب می‌کند تااین کتاب روایی را با لذت کامل به اتمام برساند.

 

در بخشی از کتاب آمده است:

 

آتش تیربار خاموش شد. مهدی عسگری به شهادت رسید. اسدالله باید کار نیمه تمام مهدی را تمام می‌کرد! خود را به سنگر تیربار رساند و آتش را به سمت دشمن گرفت وبی‌وقفه شلیک کرد. نیروها در حال عقب‌نشینی بودند. آن‌قدر زمان برای‌شان خرید تا توانستند کاملا از منطقه دور شوند......

    

۱۴۰۰/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...