نسخه چاپی

دانشگاه تربیت مدرس سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی را تدوین می كند

دانشگاه تربيت مدرس سند راهبردي وزارت ميراث فرهنگي را تدوين مي کند

انجام مطالعات مقدماتی سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی به گروه پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس واگذار شد.

به گزارش نما به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، مطالعات مقدماتی سند راهبردی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توسط پژوهشگران دانشگاه تربیت مدرس برای بررسی در حضور وزیر ارائه و نکاتی برای اصلاح آن مطرح شد.

بر اساس تکلیف تعیین شده بند پ ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور، تهیه و تدوین سند راهبردی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اولویت کار دفتر برنامه‌ریزی راهبردی وزارتخانه قرار گرفت.

بر همین اساس انجام مطالعات مقدماتی سند راهبردی این وزارت‌خانه به گروه پژوهشی با سرپرستی دکتر فیروزه عزیزی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس واگذار شد.

جلسه بررسی سند راهبردی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مصیب امیری رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، معاونان سه حوزه و یک گروه پژوهشی از دانشگاه تربیت مدرس در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

این پروژه پژوهشی با عنوان تمهیدات و اقدامات قانونی لازم در راستای مدیریت یکپارچه و جامع میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ارائه برنامه راهبردی‌عملیاتی می‌پردازد.

چشم‌اندازها، راهبردها و اهداف کلان، ارزش‌ها و ماموریت‌های وزارتخانه، برنامه راهبردی و عملیاتی تحول برای تبدیل وزارتخانه به دستگاهی چابک و هدفمند، ارائه پروژه‌های بهبود در سطح استان‌های کشور بر اساس تحول شکاف وضع موجود و مطلوب، احصای خلاهای قانونی در حوزه ماموریتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای دستیابی و تحقق اهداف پیش‌بینی شده، موضوعات مورد مطالعه این پروژه را شامل می‌شوند که به‌منظور بحث، بررسی و اصلاح در جلسه فوق توسط تیم پژوهشی ارائه شدند.

پس از ارائه پروژه مذکور، مونسان و سایر حاضران در جلسه نکاتی را برای اصلاح مطرح کردند تا برنامه جامع‌تری ارائه شود.

مهر 

۱۴۰۰/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...