نسخه چاپی

راهبرد انتخاباتی فراكسیون رهروان ولایت

سخنگوی فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت كه این فراكسیون اوایل بهمن‌ماه به صورت مصداقی كاندیدای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری را معرفی خواهد كرد.

به گزارش نما، سیدرمضان شجاعی کیاسری با بیان اینکه "فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکنون وارد مصادیق برای انتخابات ریاست جمهوری نشده است"، به ایسنا گفت: از آنجا که تاکنون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی برای ورود به عرصه انتخابات اعلام آمادگی نکرده‌اند، فراکسیون هنوز به مصداق روشنی دست پیدا نکرده است.

وی افزود: البته فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برنامه مشخصی برای حمایت از مصادیق و ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دارد که بر این اساس اوایل بهمن‌ماه و با روشن شدن مصادیق این فراکسیون نیز مصداق خود را معرفی می‌کند.

نماینده مردم ساری تاکید کرد که فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در حال حاضر به بررسی کاندیداهای احتمالی می‌پردازد و در زمان خود نظر فراکسیون را اعلام می‌کند.

بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه اعضای این فراکسیون در آستانه انتخابات کاندیدای واحدی را مورد حمایت قرار خواهند داد که صلاحیت ریاست جمهوری را داشته باشند، به مهر گفت: عده ای صرفا به دنبال مقبولیت هستند و اصلحیت کاندیدا را مدنظر قرار نمی دهند، اما ما بیش از مقبولیت برایمان اصلحیت کاندیدا مهم است.

وی در مورد شکل گیری ائتلاف انتخاباتی جدید حدادعادل، قالیباف و ولایتی گفت: این ائتلاف مربوط به امروز و دیروز نیست.

عده ای از دوستان مسائلی را دنبال می کنند که ریشه در گذشته دارد، آنها دنبال شرایط جدید هستند که در کشور اعمال شود و با این ائتلاف مسیر انتخابات را آنطور که می خواهند پیش ببرند. در حالیکه جامعه دیگر به دنبال کاندیدای اصلح است، نه کاندیدایی که صرفا مقبولیت داشته باشد.

این ائتلاف جدیدی که شکل گرفته به نظرم تکرار ائتلاف های سال 84 است که نتیجه ای غیر از خواست مردم به دنبال داشت. این ائتلاف جدید به نتیجه نمی رسد.

نماینده مردم اسدآباد تصریح کرد: جامعه پذیرفته است که مقبولیت افراد در قبال امکاناتی بوده که در اختیار داشته اند. بنابراین امروز مردم دنبال کسی هستند که کشور را از مسائل و مشکلاتی که دارد، نجات دهند نه اینکه بخواهند صرفا با دادن شعارها و انجام کارهایی برای خود مقبولیت ایجاد کنند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که فراکسیون رهروان ولایت در فضای انتخاباتی از چه کاندیدایی حمایت خواهد کرد، افزود: فراکسیون رهروان در حال حاضر هیچ گزینه ای برای حمایت ندارد و در آینده مطمئنا از کاندیدایی حمایت خواهد کرد که اصلح باشد، نه اینکه صرفا مقبولیت داشته باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطر نشان کرد: ما برای رسیدن به کاندیدای مورد نظر خود شاخص هایی داریم که از جمله آنها اصولگرا بودن، مقید به آرمان شهدا، امام(ره) و رهبری و داشتن التزام عملی به قانون و ولایت مدار بودن است.

۱۳۹۱/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...