نسخه چاپی

ژوزه: قراردادم را یك‌طرفه فسخ می‌كنم

مانوئل ژوزه در دومین نامه خود به باشگاه پرسپولیس و اتاق حل اختلاف فیفا اعلام كرد كه اگر وضعیتش مشخص نشود، قراردادش را یكطرفه فسخ می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از اتفاقات اخیر و بلاتکلیفی مانوئل ژوزه در ایران او در دومین مرتبه نامه‌ای را بعدازظهر روز گذشته به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

در این نامه که اصل آن به اتاق حل اختلاف فیفا ارسال شده و رونوشتش نیز به باشگاه پرسپولیس آمده، آمده که اگر تکلیف من و دستیارانم را روشن نکنید قراردادمان را یکطرفه فسخ خواهیم کرد تا تکلیفمان زودتر مشخص شود.
ژوزه در این نامه یادآور شده که باید وضعیت آنها روشن شود. این نامه قرار است پس از بررسی جواب داده شود.

شکری: ژوزه نمی‌تواند یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کند

پرسپولیسی‌ها نیز در جواب این نامه به وی و اتاق حل اختلاف فیفا دست به کار شده‌اند.

در نامه باشگاه پرسپولیس به ژوزه و اتاق حل اختلاف فیفا آمده است شما بحث حقوقی و قرارداد خود را کاملا مطلع هستید و مبلغ قرارداد شما و پولی که از باشگاه دریافت کردید، مشخص است. از طرفی شما سرمربی تیم ما طبق وظایفی که در قرارداد مشخص شده، هستید و باید طبق آن عمل کنید.

شما حق ندارید که قرارداد خود را یکطرفه فسخ کنید و تا وقتی که ما موافقت خود با استعفایتان یا فسخ قرارداد اعلام نکرده‌ایم، سرمربی تیم ما طبق وظایفی که برعهده تان است، خواهید بود. طبیعتا این حق باشگاه پرسپولیس است در صورتی که در چارچوب قرارداد و وظایف عمل نکنید ما به فیفا از شما شکایت خواهیم کرد.

در این نامه همچنین به برخی از تخلف‌های ژوزه نیز در طول مدت حضورش در ایران اشاره شده است. این نامه به ژوزه و اتاق حق اختلاف فیفا ارسال شد.

در این زمینه مصطفی شکری مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دومین نامه ژوزه به باشگاه و حل و اختلاف فیفا اظهار داشت: این نامه هیچ تهدیدی برای ما نیست، به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته که با باشگاه پرسپولیس دیگر همکاری نکند و در تلاش است تا بهانه‌ای به دست آورد تا این قطع همکاری را به باشگاه نسبت بدهد.



وی افزود: پس از این اتفاق او به دنبال این خواهد بود تا مطالبات مالی مورد نظر خود را مطرح و سپس به هدفش برسد.



شکری ادامه داد: در این رابطه برخورد صحیح و مناسبی خواهیم داشت که فضای این نوع سوء‌استفاده در ایران نداشته باشد. او به نظر ما برخلاف درخواستی که در نامه دوم داشته نمی‌تواند قرارداد خود را یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند مگر آنکه تعامل داشته باشد.



شکری در پایان خاطرنشان کرد: آقای ژوزه یا باید تا پایان فصل وظایف خود را طبق قرارداد انجام بدهد و یا طبق توافقی دوجانبه فسخ قرارداد خود را امضاء کند، نه یک جانبه. ما هم سعی خواهیم کرد طبق برنامه‌ای که داریم جواب او را بدهیم.

۱۳۹۱/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...