نسخه چاپی

آتش سوزی وسیع در باغ چهار هكتاری مهار شد + عكس

آتش سوزي وسيع در باغ چهار هکتاري مهار شد + عکس

با تلاش آتش نشانان جنوب پایتخت، آتش سوزی باغ چهار هكتاری در جاده ی ورامین مهار شد.

به گزارش نما ، در پی طی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر آتش سوزی در داخل یک باغ در جاده ی ورامین، ابتدای روستای ده خیر، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های9، 86، 79 را به همراه خودروهای پشتیبانی تامین آب عازم محل حادثه کرد.

فرامز ثانی خانی افسر آماده منطقه هفت عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره اعلام کرد: باغی به وسعت چهار هکتار مملو از درختان کاج، ضایعات لاستیک و علوفه های خشک شاخ و برگ درختان دیده می شد که به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و شعله و دود بسیار زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی ادامه داد: در مجاورت این باغ چندین باب مغازه و کارگاه وجود داشت و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به مغازه های اطراف بود.

وی افزود: در کنار دیوار باغ، لوازم اسباب بازی فروشی بساط شده بود که شعله های آتش به قسمتی از آن سرایت کرده و مقدار کمی از این لوازم دچار سوختگی شده بود که آتش نشانان در همان لحظات اولیه موفق به مهار و مانع از خسارت بیشتر به دست فروش شدند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی، ضمن قطع جریان برق، با رعایت موارد ایمنی و به وسیله چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی از چهار ضلع شروع به عملیات مهار آتش کردند و ازگسترش آتش سوزی و سرایت شعله های آتش به مغازه های اطراف و درختان میوه باغ جلوگیری کردند.

وی افزود:‌ خوشبختانه این آتش سوزی محبوس شده یا مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان نیز پس از مهار کامل شعله های آتش و اطمینان از خاموش شدن کامل شعله های پنهان به عملیات خود پایان دادند.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

منبع : رکنا


۱۴۰۰/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...