نسخه چاپی

كی روش: مسی یك ابر انسان است!

عکس خبري -کي روش: مسي يک ابر انسان است!

كی روش بازهم تاكید كرد: بازی مسی شبیه بازی ابرانسانهاست و من كریس رونالدو را از بهترین بازیكن جهان می دانم! مجری همچنان گیج بود چرا كه منظور كی روش این بود كه مسی بهترین بازیكن جهان است!

به گزارش نما به نقل از میدان، کی روش به همراه تیم ملی به کویت رفت و این در حالی بود از سه بازی تیم ملی تنها سه بازی رو نیمکت نشست و در همان بازی تیم ملی توانست یمن را شکست دهد و البته به خاطر دو تساوی مقابل عربستان و بحرین از دور رقابتهای غرب آسیا حذف شد.
کی روش در روزهایی که در کویت بود مورد توجه هواداران فوتبال کویتی قرار گرفته بود. او و ریکارد که سرمربی تیم ملی عربستان است در کویت با کویتی های عشق فوتبال عکسهای یادگاری زیادی انداختند و امضاهای زیادی دادند.
کی روش که به پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی کویت دعوت شده بود به همراه مترجمش به آن برنامه رفت و پاسخگوی سوالات مجری کویتی برنامه شد. برنامه به صورت سنتی بود و در برخی اوقات روی فرش می نشستند و برخی اوقات هم روی صندلی بودند و در وسط برنامه به رسم کویتی ها به یکباره یک عرب کویتی برای میهمانان برنامه قهوه تلخی آورد که وقتی کی روش آن را خورد از تلخی اش تعجب کرد!
در این برنامه از کی روش پرسیده شد که بین اینیستا، مسی و کریس رونالدو به چه کسی به عنوان بهترین بازیکن رای می دهد. کی روش مکثی کرد و گفت: اگر مسی را فراتر از انسان بدانم که می دانم، کریس رونالدو بهترین بازیکن جهان است! مجری کویتی کمی گیج شده بود و از کی روش دوباره پرسید: منظور شما این است که هموطن شما یعنی کریس رونالدو بهترین بازیکن جهان است؟ که کی روش بازهم تاکید کرد: بازی مسی شبیه بازی ابرانسانهاست و من کریس رونالدو را از بهترین بازیکن جهان می دانم! مجری همچنان گیج بود چرا که منظور کی روش این بود که مسی بهترین بازیکن جهان است!

۱۳۹۱/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...