نسخه چاپی

تفاهم نامه مدیریت مصرف برق با ۸ هزار واحد صنعتی و كشاورزی در زنجان منعقد شد

تفاهم نامه مديريت مصرف برق با ? هزار واحد صنعتي و کشاورزي در زنجان منعقد شد

علیزاده، مدیرعامل شركت توزیع برق زنجان گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از خاموشی برق با هشت هزار و ۳۰۰ مشترك صنعتی و كشاورزی در استان زنجان تفاهم نامه منعقد شده است.

به گزارش نما ، علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شاهد افزایش دمای هوا در استان زنجان هستیم، گفت: طی روزهای گذشته مصرف برق در استان افزایش یافته است. 

وی با اشاره به خاموشی‌های اعمال شده برق در استان زنجان اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و افزایش دمای هوا، مصرف انرژی باید مدیریت شود و از مردم استان درخواست می شود همکاری لازم را بکنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از خاموشی برق با هشت هزار و ۳۰۰ مشترک صنعتی  و کشاورزی در استان تفاهم نامه منعقد شده تا این واحدها دچار خاموشی اضطراری نشوند و از مزایای تفاهم نامه و پاداش هم  استفاده کنند. 

علیزاده تاکید کرد: شهروندان زنجانی می توانند  زمان خاموشی های برق را در سایت شرکت توزیع برق، اپلیکیشن برق من و شماره ۱۲۱ که اطلاع رسانی می شود مشاهده کنند. 

وی با بیان اینکه بخش صنعت بیشترین مصرف برق در استان  را دارد، گفت:  طبق برنامه ریزی های انجام گرفته خاموشی های برق در استان به حداقل خواهد رسید و در حد ممکن خاموشی برق نخواهیم داشت. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان یادآور شد: اگر میزان مصرف برق استان زنجان کمتر از سقف سهمیه تعیین شده باشد شاهد خاموشی های بی برنامه در استان نخواهیم بود. 

۱۴۰۰/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...