نسخه چاپی

اعطای سردوشی به حدود 1000 پلیس

صبح امروز در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان پلیس به بیش از 1000 نفر سردوشی اعطاء شد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، سردار عصار صبح شنبه در مراسم اعطای سردوشی به دانش‌آموختگان دانشگاه علوم‌انتظامی با بیان اینکه این دانشگاه تلاش‌هایی برای ارتقاء و نهادینه سازی دانش و همچنین ارتقای بصیرت کارکنان، فرماندهان و ... داشته است گفت: این تلاش‌ها به منظور تقویت پلیس دین‌محور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تحول در نظام پژوهشی در راستای افزایش دانش پلیس یکی از گام‌های اساسی در این راستا بود گفت: تعامل هدفمند با مراکز تحقیقاتی ملی و فراملی، ایجاد زیر ساخت‌های به اشتراک‌گذاری دانش پلیسی، ایجاد رشته‌های مرتبط مثل مدیریت جرم و جرم‌یابی به منظور ارتقاء سطح علمی دانش پلیسی از جمله اقدامات در این راستا است.

همچنین سرهنگ افشار معاون آموزشی دانشگاه علوم انتظامی، با بیان اینکه مراسم دانش‌آموختگی دوره 29 و اعطای سردوشی دوره سی‌ام دانش‌آموختگان امروز برگزار می‌شود، گفت: دانشگاه علوم‌انتظامی به عنوان بالاترین مرجع علمی پلیس تمامی همت خود را به کار گماشته که با بکارگیری استادان متعهد نسبت به تربیت پلیس‌هایی متدین، پویا، هوشمند، زیرک، عالم به احکام دین و ورزیده اقدام کند.

وی با بیان اینکه در این راستا دانشگاه علوم‌انتظامی با بهره‌گیری از فنون مختلف علمی، شاخص‌های خود را در تمامی زمینه‌ها افزایش داده است، گفت: در این راستا 469 تن پس از طی دوره چهارماهه تخصصی را در دانشگاه علوم‌انتظامی در قالب رشته‌های معارف، بهداری، حقوق، آمار، مالی، اداری، فاوا و فتا گذرانده‌اند.

وی با بیان اینکه در راه تحقق اهداف پلیس که همان ثبات، امنیت پایدار و تامین آرامش است، امروز به 1205 تن سردوشی اعطاء می‌شود گفت: در این راستا به 330 تن در مقطع کارورزی، 840 تن در دوره کارشناسی و 35 تن در دوره کارشناسی‌ارشد سردوشی اعطاء می‌شود.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...