نسخه چاپی

پرش تكاوران هوابرد با چتر بومی و تولید داخل

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز تمامی پرش‌های چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد با تجهیزات و چترهای بومی و تولید داخل انجام می‌شود.

                            

به گزارش نما و بنا به اعلام روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ جابر آباد زردتشتی در حاشیه تمرین فصلی چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد در منطقه کوهنجان استان فارس، گفت؛ چترهای کارخانجات هوابرد از جمله دستاوردهای بسیار مهم در حوزه پرش تکاوران است که در بسیاری از موارد با برترین چترهای ارتش‌های بزرگ دنیا برابری می‌کند.

   

وی با بیان اینکه پرش‌های فصلی چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا به منظور حفظ و ارتقای آمادگی روحی و رزمی است افزود؛ برای اینکه چتربازان همیشه در شرایط آماده باش قرار داشته باشند تمرینات برابر زمان بندی منظم در فصول مختلف در مناطقی از استان و کشور انجام می‌شود تا علاوه بر آمادگی لازم، روحیه رزمی چتربازان در بهترین شرایط قرار داشته باشند.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد تصریح کرد؛ اجرای چتر بازی یک ماموریت مشترک با نیروی هوایی و هوانیروز ارتش است، امروز نیز پرش‌های چتربازان با یک فروند هواپیمای c۱۳۰ نیروی هوایی ارتش انجام شد، تیپ ۵۵ هوابرد در تمامی ماموریت‌های محوله از ظرفیت و توانمندی نیروی هوایی و هوانیروز به نحو شایسته بهره می‌برد.

   

آبادزردتشتی با اشاره به اینکه ما در تولید چتر و تجهیزات پرش خودکفا شده ایم، اضافه کرد؛ امروز به همت متخصصین جوان و توانمند تیپ ۵۵ هوابرد در تولید چتر خودکفا شده ایم و این نوید را به ملت بزرگ و فهیم جمهوری اسلامی ایران می‌دهیم که تجهیزات تکاوران ما در بالاترین استاندارد جهانی و حتی در بسیاری از موارد با چترهای ارتش‌های بزرگ دنیا در اجرای ماموریت‌ها برابری می‌کند.

   

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پرش‌ها از کارکنان وظیفه استفاده می‌شود، گفت؛ بین کارکنان وظیفه کسانی که از روحیه بالا و آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار باشند زیر نظر اساتید آموزش‌های لازم را می‌بینند و در کنار کارکنان پایور در ماموریت‌های مختلف اجرای پرش می‌کنند.

   

آبادزردتشتی تأکید کرد؛ تیپ ۵۵ هوابرد ذاتا یک یکان متحرک هجومی و واکنش سریع است و با آمادگی رزمی بالا و روحیه مضاعف در تمامی ماموریت‌ها شرکت می‌کنند.

   

وی با بیان اینکه ویروس کرونا موجب نشده تا آمادگی رزمی چتربازان کاهش پیدا کند، اظهار داشت؛ کرونا هیچ وقت نتوانسته جلوی آمادگی رزمی تیپ ۵۵ هوابرد را بگیرد بلکه فرصتی شد تا تمرینات ما با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در تمامی فصول انجام می‌شود.

    فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا: پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و تولید داخل انجام می‌شود فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا: پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و تولید داخل انجام می‌شود فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا: پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و تولید داخل انجام می‌شود فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا: پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و تولید داخل انجام می‌شود فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا: پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و تولید داخل انجام می‌شود                       

                    

۱۴۰۰/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...