نسخه چاپی

دردسر خنده دار اما بزرگ علی فتح الله زاده

عکس خبري -دردسر خنده دار اما بزرگ علي فتح الله زاده

استقلالی ها در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی نمی دانند چه كسی را با مجیدی بفرستند تا قراردادش را ثبت كند

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، درحالی که شنبه آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است ، استقلالی ها به دنبال کسی می گردند تا فرهاد مجیدی را برای ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران همراهی کند. ماجرا از این قرار است که استقلال با منصور پورحیدری ، میرشاد ماجدی ، قلعه نویی و دیگر همراهانش به دورود رفته و انگار قرار نیست سرانجام بازی اش مشخص شود! همزمان در تهران علی فتح الله زاده دو معاون دارد که هیچ یک از این دو حتی اگر بخواهند هم فرهاد مجیدی حاضر نیست در کنارشان تا هیات تهران برود.

علی امیری و علی نظری جویباری. دو نفری که مجیدی سال قبل آنها رابهانه کرد و استقلال را رها کرد . علی فتح الله زاده وقتی با این سئوال روبرو می شود که چه کسی قرار است با فرهاد به هیات فوتبال برود می گوید:« حاجی جان علی امیری دیگر! آخ راست می گویید ( می خندد) اصلا یادم نبود ! حاجی جان چه کار کنیم؟ فکر کنم باید برای این چند ساعت یک معاون جدید برای خودم دست و پا کنم!»

این دغدغه ساده در شرایطی که میرشاد ماجدی با تعویق بازی استقلال در تهران نیست ، برای فتح الله زاده به یک پرسش بدل شده است. اتفاقی که شاید سبب شود تا شخص مدیرعامل همراه با آخرین خرید تیمش به هیات فوتبال تهران برود!

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...