نسخه چاپی

اعتراف BBC درباره ضریح جدید امام حسین(ع)

سخنگوی هیأت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین علیه‌السلام، گفت: وقتی ضریح نصب نشده امام حسین علیه‌السلام در دنیا ولوله می‌اندازد و بی‌بی‌سی را وادار به اعتراف می‌كند كه حركت ضد مذهب، آب در هاون كوبیدن است.

به گزارش نما به نفل از رسا، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا تکیه‌ای، عضو و سخنگوی هیأت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین علیه‌السلام در دیدار با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق به بیان خاطراتی از مراحل ساخت و انتقال آن به کربلا، پرداخت.



وی استقبال مردم از این ضریح مطهر را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: در مدت ساخت ضریح مطهر، مردم از نقاط مختلف ایران اسلامی به قم می‌آمدند تا برات کربلا را از امام حسین علیه‌السلام بگیرند، ضریح مطهر جان داشت و جذب می‌کرد و حامل پیام بود.



حجت‌الاسلام تکیه‌ای با اشاره به تعجب وهابیت از استقبال پرشور مردم از ضریح مطهر امام حسین علیه‌السلام، انتقال آن را سبب شکسته شدن استخوان و ستون فقرات وهابیت دانست و گفت: اگر جنگ 33 روزه حزب الله لبنان سرآغاز شکست‌های پی‌درپی اسرائیل بود، ساخت و انتقال ضریح مطهر امام حسین علیه‌السلام نیز سبب انقراض وهابیت می‌شود.



وی با بیان این‌که ضریح جدید امام حسین علیه‌السلام فتنه‌هایی را از بین برد و برکات بسیاری با خود به همراه داشت، به برخی از اتفاقاتی که در مسیر انتقال ضریح رخ داد اشاره کرد و از نویسندگان خواست که این برکات و فضیلت‌ها را به رشته تحریر در آورند و آن را به جهانیان مخابره کنند.



سخنگوی هیأت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین علیه‌السلام، گفت: وقتی ضریح نصب نشده امام حسین علیه‌السلام در دنیا ولوله می‌اندازد و بی‌بی‌سی را وادار به اعتراف می‌کند که حرکت ضد مذهب، آب در هاون کوبیدن است و دیگر باید شمشیرها را علیه مذهب غلاف کرد، حتما پس از نصف، محل بوسه‌گاه امام زمان علیه‌السلام و طواف فاطمه زهرا سلام الله علیها خواهد بود

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...