نسخه چاپی

احضار 4 وزیر به مجلس

4 وزیر برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی این هفته به مجلس می روند.

به گزارش نما به نقل از فارس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز یکشنبه نشست هیئت رئیسه کمیسیون، بررسی آخرین اخبار و تحولات با حضور مسئولان محترم ذی‌ربط و ادامه بررسی لایحه گذرنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

این کمیسیون همچنین در روز دوشنبه به بررسی وضعیت اتباع بیگانه در کشور با حضور مسئولان ذی‌ربط خواهد پرداخت.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز سه‌شنبه بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی، دعوت از وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سؤالات یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، علی مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، سؤال مشترک حمیدرضا پشنگه، محمد سعید آریایی، ناصر کاشانی و یعقوب جدگال به ترتیب نمایندگان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت‌آباد، ایرانشهر، سرباز و ملکان، زاهدان و چابهار، سؤال مشترک عبدالکریم حسین‌زاده و رسول خضری به ترتیب نمایندگان نقده و اشنویه، پیرانشهر و سردشت و سید حسین تقوی نماینده ورامین، دعوت از وزیر امور خارجه به منظور پاسخگویی به سؤالات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات نادر، عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا و سید حسن دهدشتی نماینده ورامین را در دستور کار خود دارد.

کارگروه روابط خارجی این کمیسیون همچنین در روز یکشنبه به بررسی لایحه ناظر بر اجرای معاهده منع گسترش، تولید و انباشت و به کارگیری سلاح‌های شیمیایی و انهدام آنها می‌پردازد.

کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در روز یکشنبه مسائل حقوقی برون مرزی با حضور مسئولان ذیربط را بررسی می‌کند.

کارگروه بسیج این کمیسیون در روز سه‌شنبه به بررسی راهکارهای تقویت بسیج، نیازمندی‌های قانونی و بررسی بودجه با حضور مسئولان ذی‌ربط خواهد پرداخت.

وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سوال ۱۴ نماینده به مجلس می‌رود

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه گزارش رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر را استماع می‌کنند.

اعضای این کمیسیون در ادامه جلسه روز آینده خود رسیدگی به لایحه جرایم اطفال و نوجوانان و همچنین ادامه بررسی نقشه راه کمیسیون را در دستور کار خود دارند.

به گزارش فارس اعضای این کمیسیون روز سه‌شنبه هم با دعوت از وزیر بهداشت سوال مجید سرقلعه نماینده اردکان، سید‌هادی حسینی نماینده قائم‌شهر، رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار، موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، عطاءالله حکیمی نماینده رودبار، حسین فرهنگی نماینده تبریز، عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول، جلیل جعفری نماینده خلخال، یعقوب جدگال نماینده چابهار، علی ‌محمد احدی نماینده دهلران، حسین گروسی نماینده شهریار، جعفر قادری نماینده شیراز، احمد شوهانی نماینده ایلام و ضرغام صادقی نماینده شیراز را از این وزیر کابینه مورد بررسی قرار می‌دهند.

کارگروه منتخب این کمیسیون نیز روز دوشنبه به ادامه بررسی لایحه جمعیت و تنظیم خانواده می‌پردازد.

وزیر نیرو برای پاسخ به 5 نماینده به مجلس می‌رود

کمیسیون انرژی مجلس در روز یکشنبه، بررسی آخرین اخبار و بررسی پیشرفت پروژه‌های پارس جنوبی با حضور مسئولان وزارت نفت، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

این کمیسیون همچنین در روز سه‌شنبه به بررسی آخرین اخبار، دعوت از وزیر نیرو به منظور پاسخ به سؤالات سید عبدالکریم هاشمی نماینده میناب، عبدالکریم رجبی نماینده مینودشت، محمدرضا رضایی نماینده جهرم، سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر و ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن را در دستور کار دارد.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...