نسخه چاپی

چمران: كاندیدا معرفی می‌كنیم

مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا شورای شهر تهران فردی را برای كاندیداتوری ریاست جمهوری معرفی خواهد كرد، گفت: هم‌اكنون شخصی را مدنظر نداریم، لذا با مشورت دوستان برای انتخابات ریاست جمهوری كاندیدا معرفی خواهیم كرد.

به گزارش نما، مهدی چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، همچنین درباره جدایی ری از تهران گفت: وزارت کشور و استانداری تهران مصمم هستند تا ری از تهران جدا شود و در این زمینه موافقت مجلس را کسب کرده‌اند.

وی اظهار داشت: وزارت کشور و استانداری تهران مصمم هستند تا این جدایی صورت گیرد، لذا موافقت مجلس را در این زمینه کسب کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر مخالف جدایی ری از تهران است؟، پاسخ داد: شورای شهر به لحاظ تخصصی و عملی قطعا مخالف این طرح است چرا که تهران و ری در امتداد یکدیگر قرار داشته و به هم پیوسته هستند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: هم‌اکنون آن جدایی هویتی که وزارت کشور و استانداری تهران برای این دو شهرستان مدنظر دارند موجود است لذا این شهرستان‌ها به لحاظ خدمات شهری به یکدیگر پیوسته هستند و جدایی آنها مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

چمران با تأکید بر اینکه چطور می‌توان اتوبوس‌رانی، آب و برق تهران و ری را از یکدیگر جدا کرد، افزود: این موارد مشکلاتی است که گریبان‌گیر مردم خواهد شد لذا اگر شورای شهر مخالفت می‌کند برای این است که آسایش شهروندان دچار خدشه نشود.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...