نسخه چاپی

بررسی بودجه نیروهای مسلح در مجلس

كارگروه عمومی و رفاهی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با دعوت از مسولان نیروهای مسلح آخرین وضعیت درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 91 و لایحه بودجه پیشنهادی سال 92 را بررسی می كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، رسیدگی به طرح الزام دولت به تمرکز زدایی، رسیدگی به طرح اداره صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، رسیدگی به بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای درج در لایحه بودجه سال 1392 کل کشور و انتخاب 12 نر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح اجرای بند " ب" ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسه جمهوری اسلامی ایران و جز " 3 " بند 45 قانون بودجه سال 91 کل کشور برنامه کاری روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی است.

حسینی وزیر اقتصاد برای پاسخ به سوال جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه و سوال عوض حیدرپور نماینده شهرضا روز دوشنبه به این کمیسیون می رود.

اعضای این کمیسیون در همین روز با مدیرعامل و معاونان شرکت پالایش و پخش برای بررسی عملکرد و مشکلات منابع و اعتبارات شرکت جلسه خواهند داشت.

سه شنبه نیز اعضای این کمیسیون از طرح های توسعه خطوط مترو تهران بازدید می کنند.

کارگروه منتخب کمیسیون امروز گزارش واصله از دیوان محاسبات در خصوص نحوه هزینه کرد منابع سپرده گذاری بانک مرکزی نزد شرکت بارزگانی نیکو را بررسی می کنند.

کارگروه اجتماعی نیز یکشنبه وضعیت اعتبارات سال 91 و پیش بینی سال 92 با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) را بررسی می کنند.

روز سه شنبه نیز کارگروه عمومی و رفاهی کمیسیون برنامه و بودجه با دعوت از مسولان نیروهای مسلح آخرین وضعیت درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 91 و لایحه بودجه پیشنهادی سال 92 را بررسی می کند.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...