نسخه چاپی

بیشترین تغییر مالكیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

افراد حقوقی در بورس امروز ۱۲۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج كردند كه بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام آریان بود.

به گزارش نما در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۱۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵درصد یعنی پنج هزار و ۱۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

 

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصول شیمیایی» و «سیمان، آهک و گچ» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» و «خودرو و ساخت قطعات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

 

سه نماد «فملی»، «ذوب» و «فولاژ» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شستا»، «خودرو» و «وغدیر» معطوف بود.

 

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری ملی صنایع مس ایران حدود ۲۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با برتری حدود ۴۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

 

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۱۰میلیارد تومان بود.

 

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

 

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

 


 

منبع:اقتصادآنلاین

۱۴۰۰/۴/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...