نسخه چاپی

لاله افتخاری در گفتگو با نما:

دولت باید در قبال خاموشی‌ها پاسخگو باشد

دولت بايد در قبال خاموشي‌ها پاسخگو باشد

نماینده سابقه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاموشی‌های گسترده اخیر در كشور و آسیب‌های حاصله از آن، به‌ضرورت پاسخگویی دولت روحانی در قبال حوادث پیش‌آمده تأكید كرد و گفت: بعد از ورود قوه قضائیه و مجلس به ماجرای قطعی برق در هفته‌های گذشته مشخص شد دولتی‌ها می‌توانند جلوی این اتفاقات را بگیرند این دولت باید بعد از اتمام دوره نسبت به عملكرد خود پاسخگو باشد.

دکتر لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و نماینده سابقه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاموشی‌های گسترده اخیر در کشور و آسیب‌های حاصله از آن، به‌ضرورت پاسخگویی دولت روحانی در قبال حوادث پیش‌آمده تأکید کرد و گفت: بعد از ورود قوه قضائیه و مجلس به ماجرای قطعی برق در هفته‌های گذشته مشخص شد دولتی‌ها می‌توانند جلوی این اتفاقات را بگیرند این دولت باید بعد از اتمام دوره نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد و مجلس و قوه قضائیه باید این مطالبه را محقق کند.

وی با بیان این نکته که دولت عزمی برای حل مشکلات در روزهای پایانی ندارد و بیشتر از آنکه گره از مشکلات مردم باز کند مشکل‌آفرینی می‌کند تصریح کرد: چرا دولت جلوی این قطعی‌های مکرر و مخرب برق را نمی‌گیرد؟ رفتار دولت در این زمینه‌ها سلیقه‌ای است ما انتظار داریم قوه قضاییه و مجلس از هم‌اکنون پیگیر باشند و دغدغه اصلی این دو قوه باشد، زیرا اکنون سلامت مردم و معیشت و آرامش آن‌ها تحت‌الشعاع قرارگرفته است.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضرورت پاسخگویی دولت دوازدهم در قبال خاموشی‌ها و خسارت‌های ناشی از آن به‌ویژه در شرایط کرونایی را ضروری برشمرد‌ و گفت: باید درزمینه اقدامات و پیگیری‌ها شفافیت ایجاد شود و باید هزینه آسیب‌های ایجادشده برای مردم توسط دولت دوازدهم و مسئولین همین آن پرداخت شود.

۱۴۰۰/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...