نسخه چاپی

چینی: همه تیم‌ها مقابل استقلال دفاع می‌كنند

عکس خبري -چيني: همه تيم‌ها مقابل استقلال دفاع مي‌کنند

پیشكسوت استقلال گفت: همه تیم‌ها مقابل استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.



به گزارش نما، علی چینی اظهار داشت: سایپا مقابل استقلال به معنای واقعی کلمه دفاع اتوبوسی را اجرا کرد و با همه نفرات خود قصد دفاع داشت و در نیمه اول در این راه موفق بود.

وی افزود: همه تیم‌ها جلوی استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «فرهاد مجیدی» با ترکیبی که در این بازی به میدان فرستاد و به برخی از نفرات استراحت داد قصد داشت آنها را برای شهرآورد نگه دارد. او نمی‌خواست بازیکنان را در معرض آسیب‌دیدگی قرار دهد.

تصریح کرد: تعویض‌هایی که فرهاد مجیدی انجام داد شرایط را به سود استقلال تغییر داد و در نهایت منجر به گلزنی و پیروزی آبی‌پوشان شد. استقلال باز هم روی خلاقیت مهدی قایدی صاحب ضربه پنالتی شد و توانست گل زنی کند.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال نسبت به گذشته انسجام بیشتری پیدا کرده و کمترین اشتباهات را در بازی‌های اخیر انجام داده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم از این لحظه تمرکز استقلال روی شهرآورد است و امیدواریم آبی‌پوشان برنده از زمین خارج شده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و ششمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...