نسخه چاپی

بهبود وضعیت برق در كشور در سایه برخورد با ماینرها

عکس خبري -بهبود وضعيت برق در کشور در سايه برخورد با ماينرها

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با برخورد با تولیدكنندگان رمزارزها به صورت غیرمجاز و جلوگیری از ادامه كار آنها ما شاهد بهبود وضعیت برق و جلوگیری از قطعی‌های مكرر هستیم.


به گزارش نما، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر با برخورد با دارندگان غیرمجاز ماینرها و تولیدکنندگان غیرمجاز رمزارز، شاهد بهبود نسبی در حوزه برق و جلوگیری از قطعی‌های مکرر در این بخش بودیم.

وی افزود: تمام استانداران برای این منظور پای کار آمدند و در استان‌های مختلف جلوی فعالیت ماینرهای غیرمجاز شدیدا گرفته می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: گذشته از بحث ماینرها عدم توجه کافی به فرمایش چند سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر تامین برق از طریق انرژی هسته‌ای، امروز این مشکلات را برای ما در حوزه برق پیش آورده و امروز همگان ضرورت این موضوع را درک می‌کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تعدادی از نیروگاه‌های ما باید اورهال شوند و به مدار تولید بازگردند و به دلیل خارج شدن آنها از مدار تولید برق، توان تولید ما نیز کاهش یافته است.

وی افزود: از این گذشته باید تولیدکنندگان بخش خصوصی به عرصه بیایند و زمینه برای حضور آنها برای تولید برق فراهم شود و در مورد فروش برق به کشورهای همسایه باید این کار به گونه‌ای مدیریت شود که لطمه‌ای به تامین نیازهای داخلی نزند.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: همان طور که گفتم توجه به انرژی هسته‌ای در بحث تولید برق و اورهال نیروگاه‌های از مدار خارج شده و نیز تولید برق توسط بخش خصوصی و حضور فعال‌تر بخش خصوصی در این حوزه لازمه بهبود وضعیت موجود در ارتباط با صنعت برق است.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...