نسخه چاپی

كشف گورهای دسته‌جمعی كودكان در كانادا

كانادا رسوایی فجیع تمدن غرب

عکس خبري -کانادا رسوايي فجيع تمدن غرب

جنایت فجیع و رنج‌آور قتل عام كودكان بی گناه در كانادا در پوشش مدارس و كار فرهنگی و همدستی كلیسای كاتولیك با امپراطوران و استعمارگران غربی تاریخ بسیار دردناكی از تمدن غرب است.

محمد حاجی- کشف اجساد کودکان بی گناه کانادا صفحه ننگین دیگری از تمدن پس از رنسانس غرب است. رنسانس در یک رو غرب را از سلطه کلیسای قرون وسطی و جمود فکری نجات داد و راه را برای صنعت و پیشرفت علمی در بسیاری موارد باز کرد و در روی دیگر برای بشریت ظلم و جنایت و کشتار مظلومان و مردم را همراه با حمایت از خائنان و ستمکاران کشورها پدید آورد.

دو جنگ بین المللی با میلیون ها کشته و میلیون ها معتوت و بی خانمان حاصل تمدن به دور از معنویت غرب بود. بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی که در یک لحظه آن همه فاجعه ببار آورد. جنایات آمریکا و اروپایی ها در آفریقا و علیه سرخ پوستان و بومیان قاره آمریکا و جنایات آنها و صهیونیست ها در فلسطین و آواره کردن یک ملت و غارت ثروت های ملی کشور ها و کشتن استقلال طلب ها و دانشمندان در سایر ممالک و هزاران نوع جنایت و خیانت پیامدهای این متمدنین به دور از وجدان، انسانیت و خدا پرستی است.

جنایت فجیع و رنج‌آور قتل عام کودکان بی گناه در کانادا در پوشش مدارس و کار فرهنگی و همدستی کلیسای کاتولیک با امپراطوران و استعمارگران غربی تاریخ بسیار دردناکی از تمدن غرب است.

استعمارگران غربی از سال ۱۸۶۷ میلادی در کانادا حدود ۱۵۰ مدرسه تاسیس کردند که کودکان با فرهنگ غربی بار بیاورند و آنها را برای خیانت به کشور و مردم شان و نیاکانشان آماده سازند. دردناکترین گورهای دسته جمعی مربوط به این کودکان بی گناه است که در یک گور 215 کودک بی گناه را کشته و دفن جمعی کرده‌اند و در گور دیگر در استان ساسکاچوان ۷۵۱ جسد که هیچ جنایتکاری در جهان این همه قتل و سفاکی مرتکب نشده است.

گفته می شود تعداد این دانش آموزان بی گناه تا ۱۰ هزار نفر می‌رسد که بدون هیچ جرم و گناهی به قتل رسیده‌اند و این متمدنان استعماری به پدران و مادران آنها دروغ گفته اند که آنها از مدرسه فرار کرده‌اند.

آیا سازمان ملل، موسسات حقوق بشر و دادگاه های دنیای غرب به این جنایات رسیدگی می کند؟ بعید است.

۱۴۰۰/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...