نسخه چاپی

قلعه‌نویی: مایلی‌كهن استاد من است

سرمربی تیم استقلال با ابراز خرسندی از برتری مقابل گهر گفت: مایلی‌كهن استاد من است و گاهی در هر خانواده‌ای اختلاف پیش می‌آید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی بعد از برتری یک بر صفر استقلال در دیدار جام حذفی مقابل گهر در نشست خبری اظهار داشت: امروز یکی از روزهای قشنگ فوتبال را در دورود دیدم و از تمام مردم تشکر می‌کنم که چنین روز قشنگی را رقم زدند. از نظر من امروز را باید روز پیروزی مردم، هواداران و همین‌طور فوتبال پاک بدانیم.

"مردم شهر دورود لیاقت ورزشگاهی حداقل با گنجایش 20 یا 30 هزار نفر را دارند"، قلعه‌نویی با بیان این جمله درباره بازی تصریح کرد: طبیعی است در چنین زمینی کیفیت بازی پایین می‌آید اما گهر واقعا نسبت به نیم فصل نخست متحول شده و با برنامه‌تر بازی کرد. در نیمه دوم درست است که استقلال حاکم بر میدان بود و موقعیت‌های زیادی داشت اما به دلیل تجربه بیشتر بود که توانستیم پیروز شویم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به نظرم وقتی که شهر دورود توانسته است در نخستین بازی میزبان استقلال باشد این حق را دارد که در بازی‌های برگشت لیگ برتر هم در خانه میزبان حریفان باشد.

وی ادامه داد: آرزوی قلبی من این است که به خاطر این مردم بامعرفت گهر در لیگ برتر باقی بماند و مسئولان استان هم یک استادیوم و هتل مناسب در این شهر احداث کنند.

قلعه‌نویی درباره دلیل استفاده از ایمان موسوی گفت: اگر شرایط جوی خراب نمی‌شد و بازی روز گذشته برگزار شده بود ایمان در ترکیب اصلی جایی نداشت اما وقتی روز گذشته شرایط زمین را دیدم به برهانی استراحت دادم و موسوی را که یک بازیکن قدرتی است به میدان فرستادم. خوشبختانه نفراتی که در نیم فصل دوم به استقلال اضافه شدند به خوبی به تیم کمک کرده‌اند.

وی درباره خریدهای جدید استقلال در فصل نقل و انتقالات هم گفت: دو جای خالی دیگر داریم که تا آخر وقت امشب یک بازیکن خارجی و احتمالا فرهاد مجیدی را جذب می‌کنیم.

سرمربی استقلال بار دیگر با اشاره به برخورد خوب هواداران گهر تصریح کرد: سال‌های زیادی در فوتبال بودم اما امروز یکی از قشنگ‌ترین روزهای فوتبالی من بود. تماشاگران ضمن آنکه تیم خود را تا دقیقه آخر تشویق کردند به ما هم احترام گذاشتند. به نظرم استان لرستان و شهر دورود نقطه عطفی در این زمینه بود. این یک کار فرهنگی بود که شاید حتی در تهران هم شاهد آن نباشیم.

قلعه نویی درباره تحریم دوربین برنامه 90 هم گفت: من چنین کاری نکردم چون تمرین استقلال در حال آغاز شدن بود با خبرنگار این برنامه صحبت نکردم. من کسی را تحریم نمی‌کنم. معتقدم عادل فردوسی‌پور انسان و مجری خوبی است و برنامه قوی هم دارد اما امیدوارم قداستی که در جاهای دیگر رعایت نمی‌شود حداقل در برنامه او رعایت شود. قراردادن مدیران در مقابل یکدیگر یا رویارویی بازیکن و مربی کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه استقلال درباره بازی در شهر دورود ابراز نارضایتی کرده بودند، گفت: اشاره ما به آن 40 نقطه ضعفی بود که سازمان لیگ با نگاه تخصصی اعلام کرد. ما خودمان پیش از بازی هم گفته بودیم که افتخار می‌کنیم به شهر دورود بیاییم و این لطف خدا بود که استقلال به عنوان نخستین تیم لیگ برتری به این شهر آمد. اما توصیه ما به سازمان لیگ و آقای بهروان این است حالا که روی ما این کار را امتحان کردید این حق را به مردم دورود بدهید که در نیم فصل دوم لیگ میزبان باشد.

قلعه‌نویی ادامه داد: هیچگاه به مردم لرستان توهین نکردم و بودن در دورود را افتخار خود می‌دانم. لرستان جزو پنج استان امن کشور است و من تنها توصیه کردم که استانداردهای AFC رعایت شود.

به گزارش تسنیم، سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش پیرامون اختلاف با مایلی‌کهن عنوان کرد: چنین مسئله‌ای وجود ندارد. مایلی‌کهن استاد من است و گاهی در هر خانواده‌ای اختلاف پیش می‌آید. پیش از این هم سابقه داشته که ایشان تیم من را شکست بدهد. همین که مایلی‌کهن پذیرفته به این تیم کم امکانات بیاید و مسئولیت کار با گروهی جوان را بپذیرد جای تقدیر دارد.

قلعه‌نویی با اشاره به اقامت استقلال در شهر اراک خاطرنشان کرد: یکی از ایرادهای شهر دورود این است که هتل ندارد. ما آماده بودیم به بروجرد و همان هتلی که تیم گهر رفته بود برویم اما در آنجا هم پنج، شش اتاق هم بیشتر باقی نمانده بود و در خرم‌آباد هم هتلی نبود. به همین دلیل به شهر اراک رفتیم که صمیمانه از میهمان‌نوازی مردم و مسئولان این شهر قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: قول داده‌ایم تا اولین فرصت یک بازی دوستانه به نفع انجمن بیماری‌های خاص در شهر اراک انجام دهیم و تصور می‌کنم یکی از دلایل پیروزی ما در این بازی فیزیکی مقابل گهر همان اردو در اراک بود.

سرمربی استقلال درباره ثبت قرارداد فرهاد مجیدی نیز گفت: خبری در این باره ندارم. قرار بوده مجیدی قراردادش را امروز ثبت کند. به هر حال مجیدی سرمایه استقلال است و این خود من بودم که اصرار داشتم او به استقلال بیاید.

قلعه‌نویی درباره استفاده از مجیدی در نیم فصل دوم هم گفت: مجیدی هیچ تفاوتی با سایر بازیکنان ندارد. باید شرایط جسمانی او را ببینیم اگر از نظر بدنی ‌آماده باشد به میدان می‌رود و در غیر این صورت طبیعی است که بازیکن جوان‌تر در اولویت خواهند بود.

قلعه‌نویی گفت: اینکه اعلام شده من در قرارداد نکونام نقش داشتم به هیچ عنوان صحت ندارد. تا این لحظه از عمر خود در قرارداد هیچ بازیکنی دخیل نبودم و اینکه در ابتدای فصل با 10، 15 بازیکن مذاکره کردم یک اتفاق طبیعی برای هر مربی است.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...