نسخه چاپی

مجیدی می‌تواند مربی بعدی تیم‌ ملی ایران باشد

عکس خبري -مجيدي مي‌تواند مربي بعدي تيم‌ ملي ايران باشد

دربی را تماشا كردم و بسیار خوشحالم كه استقلال برنده این بازی مهم شد و به مرحله بعدی صعود كرد.



به گزارش نما، شاید باورش برای هواداران استقلال سخت بود اما هرویه میلیچ به‌جای اینکه هنگام دربی 96 در ترکیب یا حداقل روی نیمکت استقلال باشد در کشورش و از پای تلویزیون تماشاگر این بازی بود. هافبک-مدافع کروات آبی‌ها که به‌خاطر مسائل مالی برای چندمین‌بار با باشگاه دچار چالش شده بالاخره تصمیم گرفت جدا شود و به کشورش برگردد هرچند هنوز هم برخی می‌گویند شاید بازهم شاهد برگشت او باشیم. به بهانه برد استقلال در دربی و غیبت میلیچ صحبت کوتاهی با او انجام دادیم و این‌گونه پاسخ سوالات را داد.

دربی را تماشا کردی؟

بله، دربی را تماشا کردم و بسیار خوشحالم که استقلال برنده این بازی مهم شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

چه حسی داشتی که در ورزشگاه آزادی نبودی؟

مربی و تیم جای خالی مرا حس می‌کردند و البته من مقصر این اتفاقات نیستم. من اگر در این دربی حضور داشتم حتما کمک می‌کردم که تیم دربی را ببرد و آن وقت خوشحال‌ترین فرد بودم. در همه دربی‌ها و دیدارهای مهم تیم همیشه بهترین بودم و همه مربیان و هواداران این حقیقت را می‌دانند. برایم بسیار عجیب و تا حدی ناراحت‌کننده بود که بازی را از تلویزیون تماشا کنم اما به هر حال زندگی همین است و بالا و پایین دارد.

عملکرد مجیدی را در این مدت چگونه ارزیابی می‌کنی؟

به‌نظر من مجیدی بهترین مربی در لیگ برتر ایران است و می‌تواند به جایگاه‌های بالاتری برسد. معتقدم بعد از حضور تیم‌ملی ایران به‌همراه اسکوچیچ در جام‌جهانی قطر، مجیدی می‌تواند سرمربی بعدی تیم‌ملی باشد.
منبع: روزنامه فرهیختگان

۱۴۰۰/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...