نسخه چاپی

كمبودی در تهیه واكسن كرونا نداریم/ واكسیناسیون در آذربایجان‌غربی همچنان ادامه دارد

کمبودي در تهيه واکسن کرونا نداريم/ واکسيناسيون در آذربايجان‌غربي همچنان ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با تاكید بر اینكه به اندازه كافی واكسن كرونا در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد، اعلام كرد: پرسنل انجام دهنده واكسیناسیون كرونا در پایگاه‌های تجمیعی و مراكز جامع سلامت شهری و روستایی بر حسب نیاز آماده واكسیناسیون هستند.

به گزارش نما و به نقل از علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده گفت: 78 درصد جمعیت بالای 70 سال استان دوز اول و 55.5 درصد جمعیت بالای 70 سال دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این، 25.6 درصد جمعیت بالای 65 سال واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: جمعیت بالای 60 سال جهت دریافت واکسن به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: افراد پس از دریافت پیامک نوبت، به محل تزریق واکسن کرونا مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

آقازاده اظهار داشت: روز گذشته بعضی از همشهریان بالای 60 سال بدون ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک به پایگاه تجمیعی شقایق مراجعه کرده بود که باعث ازدحام جمعیت شده بود.

وی با تاکید بر اینکه به اندازه کافی واکسن کرونا در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد، اعلام کرد: پرسنل انجام دهنده واکسیناسیون کرونا در پایگاه‌های تجمیعی و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی بر حسب نیاز آماده واکسیناسیون هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی در خصوص واکسیناسیون معلمان، کادر آموزشی و دانش آموزان گفت: برای بازگشایی مدارس در مهر ماه واکسیناسیون کادر آموزشی، معلمان، فرهنگیان الزامی است و گروه هدف واکسیناسیون کرونا بالای 18 سال می باشد و برحسب اولویت ابتدا معلمین سپس کادر آموزشی و سپس افراد بالای 18 سال و در صورت نیاز دانش‌آموزان نیز واکسینه خواهند شد.

آقازاده افزود: تیم‌های تزریقی واکسیناسیون کرونا با اداره آموزش و پرورش هماهنگ شده و همچنین بسیجیان نیز برای واکسیناسیون کادر آموزشی و معلمان همکاری خواهند کرد.

۱۴۰۰/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...