نسخه چاپی

احمدی‌نژاد به قول خود وفا كرد

رئیس‌جمهور با برگزاری دومین گفتگوی زنده تلویزیونی خود پس از گذشت 3 ماه از اولین گفتگو در 14 شهریور سال جاری به قول خود وفا كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران امروز و برای دومین بار در سال جاری با مردم از طریق امواج تلویزیونی صحبت خواهد کرد.

پیش از این احمدی‌نژاد در 14 شهریورماه سال جاری و پس از برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها از شبکه اول سیما در خصوص مسائل مختلف از جمله هدفمندی یارانه‌ها، سیاست‌خارجی کشور و پاسخ به برخی از شبهات با مردم سخن گفته بود.

*یک نشست و پاسخ به تمامی شبهات

البته گفت‌وگوی ویژه رئیس‌جمهور تنها از طریق تلویزیون نبوده است، بلکه رسانه‌های خبری مهر ماه سال جاری نیز در یک نشست خبری میهمان رئیس‌جمهور بودند و احمدی‌نژاد پس از یک سال به طور مستقیم به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

در آن زمان بحث بحران ارزی و همچنین افزایش بی‌رویه قیمت‌های کالا، اصلی‌ترین موضوع مباحثه بین احمدی‌نژاد و خبرنگاران بود.

آن نشست خبری گرچه با بعضی از تنش‌های مقطعی همراه بود اما در نهایت توانست به برخی شبهات و تردید‌ها در خصوص عملکرد دولت پایان دهد.

*احمدی نژاد به قول خود وفا کرد

احمدی‌نژاد در نشست خبری خود در شهریورماه جاری این قول را به مردم داد تا تلاش کند هر سه ماه یک بار از طریق تلویزیون با مردم سخن بگوید و این بار به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد به قول خود وفا کرده است.

*مهم ترین موضوع هدفمندی یارانه ها خواهد بود

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری گفته است که مهمترین موضوعی که در این گفت‌وگوی زنده خبری از سوی احمدی‌‌نژاد بیان خواهد شد بحث هدفمندی یارانه‌ها است.

احمدی‌نژاد در سالروز اجرای هدفمندی یارانه‌ها و در بین وزرای اقتصادی خود سخنانی را در خصوص این مسئله بیان کرده بود اما به نظر می‌رسد این‌بار به صورت مفصل‌تر در مورد این مسئله و راه‌های اجرای بهتر آن با مردم سخن خواهد گفت.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...