نسخه چاپی

نشرة العروة الوثقي نوشت :

معترض غیر اخلاقی مصر: مصر به ایران دوم تبدیل شد

با روی كار آمدن اخوان در مصر، در واقع حكومت دینی در این كشور تشكیل شده و ما شاهد ایرانی دیگر هستیم. از همین رو در قانون اساسی جدید حقوق زنان پایمال شده و به زن هیچ ارزشی داده نشده است.

به گزارش شیعه آنلاین، «علیاء المهدی» معترض مصری که سال گذشته در اعتراض به حوادث مصر لباس های خود را در میدان "التحریر" در آورد و عریان شد، ضمن انتقاد شدید از جنبش اخوان المسلمین، مصر را به جمهوی اسلامی ایران تشبیه کرد.

وی که از پیروان بازماندگان رژیم سابق مصر به شمار می رود، در ادامه اظهارات خود، مقدسات دینی را مورد اهانت قرار داد و گفت: کتب دینی به هیچ وجه مقدس نیستند. من حاضرم روی آنها بنشینم. این کتب که مقدس نامیده می شوند، حاوی جملات و عبارت های خشونت طلب است که همگان را به جنگ فرا می خواند.

او همچنین گفت: برای من قرآن، انجیل و تورات فرقی ندارد. همه آنها یکی هستند. بنده پیش بینی می کنم به خاطر این حرف هایم، نیروهای اخوان المسلمین مرا به قتل برسانند.

«علیاء المهدی» گفت: با روی کار آمدن اخوان در مصر، در واقع حکومت دینی در این کشور تشکیل شده و ما شاهد ایرانی دیگر هستیم. از همین رو در قانون اساسی جدید حقوق زنان پایمال شده و به زن هیچ ارزشی داده نشده است. ما خواهان برابری زن و مرد هستیم.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...