نسخه چاپی

آدرس‌های غلط میردامادی درباره انتخابات ۱۴۰۰/ چگونه با "تهدید ۲۰ ساله" انتقام ۸۸ را می‌گیرند!؟

عکس خبري -آدرس‌هاي غلط ميردامادي درباره انتخابات ????/ چگونه با "تهديد ?? ساله" انتقام ?? را مي‌گيرند!؟

علت اینكه میردامادی حاضر شده درباره انتخابات ۱۴۰۰ حرف‌های ناراست بزند، دقیقا برمی‌گردد به عدم توبه‌ای كه ایشان و دوستان ایشان از سال ۸۸ تاكنون بدهكار هستند.

به گزارش نما به نقل از مشرق _ "محسن میردامادی" از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ است.

او یکی از کسانی است که به همراه بسیاری از همبندی‌های سال ۸۸ خود هرگز از آن فتنه خانمانسوز عذرخواهی نکرد.

این توبه نکردن البته در حالی بود که برخی محافل تحلیلی کشور تأکید داشتند که "توبه از فتنه و البته از انحراف"! یک ضرورت سیاسی بزرگ است که تأثیرات خود را در آینده نشان می‌دهد و می‌تواند منشأ آسیب‌های بزرگی شود.

هرچه بود اما میردامادی و رفقایش تا به امروز از این کار امتناع کرده‌اند و امتناع آنها البته نتایجی مثل شکل‌گیری "آبان ۹۸"، خط دادن به مردم در جهت اعتراض خیابانی و این آخری "تحریم خاموش انتخابات" را در بر داشته است!

رخدادهایی که نگاه از نزدیک به آنها به روشنی می‌گوید عده‌ای قصد دارند کار ناتمام خود در سال ۸۸ را روزی تمام کنند.

میردامادی که به نظر می‌رسد به همراه سایر رجال برنشسته در ستاد "هسته سخت اصلاحات" هم‌اکنون در حال سروشکل دادن به یک "تهدید ۲۰ ساله" علیه نظام اسلامی در امتداد پروژه فتنه اقتصادی هستند؛ به تازگی طی اظهاراتی در اشاره به کاهش مشارکت کسانی از مردم در انتخابات که با تشویق‌های اصلاح‌طلبان همراه شد، گفته است:

"مهم‌ترین چیزی که در این انتخابات اتفاق افتاد، این بود که مردم نسبت به تاثیر رای خود در سرنوشت خود ناامید شدند. "

به گزارش سایت امتداد نو، او می‌افزاید: این که چرا اینطور شد و این اتفاق افتاده را تا حدی در سئوال قبل پاسخ دادم و گفتم مردم امیدشان را نسبت به تاثیرگذاری رای خود در سرنوشت و آینده‌شان از دست داده‌اند و به همین علت در انتخابات حضور پیدا نکردند. یعنی اگر مردم امید داشتند که رای آنها تغییری در وضعیت نابسامان فعلی، که باعث نارضایتی آنها شده است، ایجاد خواهد کرد می‌آمدند و رای می‌دادند. طبعا در قضاوت افکار عمومی تنها عامل این وضعیت نابسامان و شرایط پیش امده که منجر به نارضایتی های گسترده شده دولت نیست. کل حاکمیت طوری عمل کرده که وضع امروز به‌ وجود آمده و مردم را نا امید کرده است. این پدیده به‌طور جدی جای نگرانی دارد! [۱]

آدرس‌های غلط میردامادی درباره انتخابات ۱۴۰۰/ چگونه با "تهدید ۲۰ ساله" انتقام ۸۸ را می‌گیرند!؟

*میردامادی در این صحبت‌ها، نمایشی از یک تجاهل العارف بزرگ را اجرا می‌کند.

چه اینکه مسبب‌الاسباب مشکلات و گرانی‌های موجود صرفا و فقط دولت آقای روحانی است که اصلاح‌طلبان آنرا در ۲ دوره در دامن رأی مردم گذاشتند.

و ثانیا کاهش مشارکت در انتخابات هم صرفا به پروژه "تحریم خاموش انتخابات" از جانب آقای میردامادی و دوستان ایشان مربوط است نه به نارضایتی‌های مردم.

زیرا هر عقل سلیمی می‌داند نارضایتی از وضع موجود و کارنامه یک دولت، به معنی انگیزه مضاعف برای حضور در انتخابات بعدی و رأی دادن به یک دولت کارآمد است. تا افراد بهتری بیایند و مشکلات را حل و فصل کنند.

مقوله‌ای که البته هسته سخت اصلاحات در پرتو بی‌توجهی خواص؛ توانست با طرح تحریمی خود آنرا در نزد کسانی از مردم به یک "عامل ضد" تبدیل کند و اصلی‌ترین انگیزه حضور در انتخابات را عامل عدم حضور بنامد!

اینکه آقای میردامادی چطور حاضر شده این حقایق واضح و این عقلانیت بدیهی را در مقابل چشم مردم کتمان کند و دست به آن تجاهل‌العارف بزرگ بزند؛ دقیقا برمی‌گردد به عدم توبه‌ای که ایشان و دوستان ایشان از سال ۸۸ تاکنون بدهکار هستند.

چه اینکه همه می‌دانیم تخم‌مرغ دزد، شتردزد می‌شود و کسی که بخاطر یک دروغ عمدی کوچک در عرصه سیاست تنبیه نشود؛ حتما دست به دروغ‌های بزرگتری می‌زند.

بایستی مراقب خدعه‌های بزرگ هسته سخت اصلاحات و آن "تهدید ۲۰ ساله" اشاره شده بود...[۲]

این جریان فکر می‌کند با پروژه سیاه‌نمایی خود توانسته امید کسانی از مردم را به مسلخ بکشاند و با "تروریسم روانی"، کشور را در آستانه پرتگاه یک فتنه اقتصادی بزرگ قرار دهد.

تهدیدی که به زعم اینان طی چند سال آینده هر لحظه امکان وقوع دارد و نوشداروی آن به این زودی در دسترس نخواهد بود!

آنها فکر می‌کنند با پیش‌لرزه آبان ۹۸ و کاهش دادن مشارکت کسانی از مردم در انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم؛ به این هدف نزدیک شده‌اند و توانسته‌اند تهدیدی طویل‌المدت را شامل حال مردم و نظام اسلامی کنند.

کامیابی تصور شده‌ای که البته با بصیرت مردم و عملکرد مطلوب نظام اسلامی در جریان فتنه اقتصادی آبان ۹۸ و نیز افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات ۹۸ به تلخی گراییده و تأملات بزرگی پیرامون آن مطرح است.

راه رفع توطئه هسته سخت اصلاحات البته ورود خواص کشور به مسئله، رصد و فهم دقیق توطئه و کنار زدن زنگارها از رخ حقیق در پیشگاه مردم توسط دلسوزان کشور است.

***

1_http://emtedad.news/print/?id=3126

2_mshrgh.ir/1244810

۱۴۰۰/۴/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...