نسخه چاپی

ترافیك چند ساعته برای تماشای خودكشی!

بامداد دوم دی ماه فردی حدودا 30 ساله به بالای یك تانكر آب به ارتفاع 12 متر رفته و قصد خودكشی داشته كه توسط ماموران كلانتری به خیر می گذرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت یک بامداد روز جاری درمحدوده بزرگراه قدیم کرج، نبش خیابان فتح در داخل شرکت لاستیک گستر سامان فردی حدودا 30 ساله به بالای دکل منبع آب رفته و قصد خودکشی داشت.

بلافاصله هموطنان با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته و رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی سرهنگ باقری شاد و افسر گشت سروان موسوی بلافاصله در محل حاضر می شوند که با مشاهده وضعیت به سرعت با هماهنگی، عوامل آتش نشان را مطلع ساخته که آنان نیز خودرو در کمترین زمان ممکن به محل می رسانند.

با حضور عوامل کلانتری و عوامل آتش نشان با همکاری یکدیگر و با اقدامات گسترده، شروع به فعالیت هایی در راستای نجات این فرد 30 ساله که به دلیل نامعلومی قصد خودکشی دارد را انجام می دهند.

با وجود جمعیت و ترافیک سنگین در جاده قدیم کرج و حضور مردم بر صحنه 2 نفر از عوامل امداد و نجات و 2 نفر از عوامل آتش نشان با تلاش زیاد توانستند که با بالابر نزدیک شخص مذکور روند که شخص به هنگام رویت عوامل نجات،با میله آهنی در دست داشته سعی بر ضربه زدن و آسیب رساندن به عوامل آتش نشان و امداد و نجات را داشته که با آمادگی کامل فرد دستگیر و صحیح و سالم و بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی به کلانتری انتقال داده شد.

در کلانتری پس از بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که فرد به هویت فرهاد در حین حضور خود در بالای تانکر اقدام به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه طی 3 مرحله نموده که با توجه به مصرف زیاد مواد مخدر، وی در حالت توهم بوده است.

۱۳۹۱/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...