نسخه چاپی

موج مجازی در عراق پیرامون حضور كی روش/ از شایعه تا واقعیتِ نیمكت حریف تیم ملی ایران

عکس خبري -موج مجازي در عراق پيرامون حضور کي روش/ از شايعه تا واقعيتِ نيمکت حريف تيم ملي ايران

شایعه حضور كارلوس كی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران روی نیمكت تیم ملی عراق بازتاب گسترده ای در فضای مجازی این كشور پیدا كرده است.


به گزارش نما، از شب گذشته در پیچ های هواداران و برخی از سایت های کشور عراق موجی ایجاد شده که کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران موافقت خود را با پیشنهاد فدراسیون عراق اعلام کرده و به زودی این سرمربی سرشناس پرتغالی روی نیمکت عراق خواهد نشست.

*منشا شایعه حضور کی روش در تیم ملی عراق

منشا این اخبار کجاست. چرا رسانه های معتبر فوتبال عراق خبری از موافقت کی روش تا نزدیک شدن این مربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی این کشور خبری منتشر نمی کنند.

موج مجازی در عراق پیرامون حضور کی‌روش

با نگاه به جو فضای مجازی در کشور عراق مخصوصا در فیس بوک که بیشترین کاربرد را دارد، متوجه می شوید این خبر از پیجی به نام «موسوعة الکرة العراقیة» به صورت اختصاصی منتشر شد و در فضای مجازی کشور عراق دست به دست شد.

*تایید شایعه از سوی خبرنگار عراقی ساکن بلژیک

پس از آن خبرنگاری عراقی مقیم بلژیک به نام روان الناهی این خبر را تایید کرد که کار سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق تمام شده و کارلوس کی روش پرتغالی سرمربی آینده عراق خواهد شد.

با وجود اینکه نمی شود به این صفحات استناد کرد حتی جزئیاتی از پیشنهاد کی روش در صفحات هواداری عراق مطرح شد. یکی از صفحات، نوشت: کی روش برای مربیگری در تیم ملی عراق شرط کرده قراردادی 3 ساله امضا کند. همچنین دستمزد سالیانه 1 میلیون و 800 هزار دلاری داشته باشد.


بعد از گذشت نزدیک به 24 ساعت از این شایعات گسترده در فضای مجازی همچنان رسانه های معتبر ورزشی عراق هیچ خبری در این زمینه ارائه نکردند و شایعه یا واقعیت بودن این اخبار معلوم نیست.

این اخبار در حالیست از شب گذشته در فضای مجازی مطرح می شود که ماه گذشته به صورت رسمی بسیاری از رسانه های عراق از دست رد کارلوس کی روش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق خبر دادند.

*منتظر تایید یا تکذیب خبر از سوی فدراسیون عراق

باید منتظر ماند که رسانه های معتبر یا مسئولی بلند پایه از فدراسیون فوتبال عراق این خبر را تایید می کند یا ماهیت این خبر به همان شکل شایعه در فضای مجازی به فراموشی سپرده می شود؟

عراق یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 است و به همین دلیل خبر پیوستن کی روش به تیم ملی عراق برای فوتبالدوستان ایران قابل توجه است. کی روش با حضور 8 ساله در ایران شناخت خوبی از فوتبال کشورمان دارد و باید منتظر تائید و یا تکذیب این خبر از سوی فدراسیون فوتبال عراق بود.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...