نسخه چاپی

ارجائی می‌تواند باعث تحول در ورزش كشور شود

عکس خبري -ارجائي مي‌تواند باعث تحول در ورزش کشور شود

ملی‌پوش باسابقه بسكتبال ایران گفت: وزیر آینده باید نگاه كلی و یكسانی به همه رشته‌ها و ورزشكاران اعم از بانوان و مردان و به‌ویژه رده‌های سنی پایه داشته باشد.



به گزارش نما، روزبه ارغوان، ملی‌پوش باسابقه بسکتبال ایران درباره ویژگی‌های وزیر ورزش در دولت آینده گفت: نظر دادن درباره وزیر جدید برعهده مدیران است، اما من به عنوان یک ورزشکار معتقدم که وزیر آینده باید نگاه کلی و یکسانی به همه رشته‌ها و ورزشکاران اعم از بانوان و مردان و به‌ویژه رده‌های سنی پایه داشته باشد و برای همه رشته‌ها، یک شرایط حداقلی در مقایسه با کشورهای پیشرفته به لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها را مهیا کند.

وی ادامه داد: آنچه در ارتباط با بسکتبال باید بگویم، این است که سالن‌های ما در حدی نیست که باید باشد و اصلا قابل قیاس با دیگر کشورها نیست. بسکتبال ایران یک تیم صاحب قدرت در آسیا است، اما به جز سالن آزادی، شاید سالن قابل ذکر و مناسب دیگری در شأن تیم ملی نداریم.

ارغوان درباره گزینه‌های مطرح شده برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: یکی از گزینه‌های مطرح، مهندس ارجائی است. وی یکی از مدیران ورزشی و جوان کشورمان است که تا حد زیادی وی را می‌شناسم. او از پیشکسوتان بسکتبال است و در مشهد چه در عرصه ورزش و چه در عرصه‌های غیر ورزشی فعالیت‌های مفیدی داشته است. با شناختی که از وی دارم، مطمئن هستم ارجائی می‌تواند باعث تحول در ورزش کشور شود. همان گونه که هر پستی که داشته توانسته تحولی شگرف در آن ایجاد کند.
منبع: دانا

۱۴۰۰/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...