نسخه چاپی

كرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۵۶۲۰۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

عکس خبري -کرونا در جهان/ ابتلاي بيش از ?????? نفر در ?? ساعت گذشته + جدول تغييرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای ۵۶۲ هزار و ۵۶۵ نفر در سراسر جهان به ویروس كرونا، شمار مبتلایان به ۱۹۰ میلیون و ۷۹۴ هزار نفر رسید.


به گزارش نما، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۹۰ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۶۵۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۳ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۵۳۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۴ هزار و ۸۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۹۳۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۴ هزار و ۷۱۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۱ هزار و ۲۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۶۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۱۳ هزار و ۶۴۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۴ هزار و ۳۳۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۴۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۴۱ هزار و ۳۲۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، ترکیه، انگلیس و آرژانتین نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۱۱۵، ۵ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۱۹۸، ۵ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۹، ۵ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۳۴۰ و ۴ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۴۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۶۰ مبتلا و ایتالیا نیز با ۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۳۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۹۶، ۲۹ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۱۸۱ و ۱۷ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۲۷۵ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...