نسخه چاپی

آتش‌سوزی در یك هتل در كربلاء؛ یك كودك كشته شد

عکس خبري -آتش‌سوزي در يک هتل در کربلاء؛ يک کودک کشته شد

منابع آگاه از وقوع آتش‌سوزی در یك هتل در مركز شهر كربلای معلی و كشته شدن یك كودك خبر دادند.


به گزارش نما، منابع رسانه‌ای عراق از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در هتل «ضی الحسین» واقع در خیابان السدره در استان کربلاء خبر دادند.

مدیریت دفاع مدنی عراق نیز با تایید این خبر طی بیانیه‌ای از نجات ده‌ها نفر از مسافران گرفتار شده در این حریق خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه، تاکنون یک کودک جانش را از دست داده و چندین نفر دچار خفگی شده‌اند.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «السومریه» منتشر شد، آمده است: پس از وقوع آتش‌سوزی در هتل چهارطبقه ضی الحسین واقع در یکی از محله‌های تجاری در خیابان الشده در مرکز شهر کربلای مقدس، تیم‌های آتش‌نشانی موفق شدند ۷۸ نفر را از میان آتش نجات دهند.

آتش‌سوزی در یک هتل در کربلاء؛ یک کودک کشته شد

بر اساس این بیانیه، نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از نردبان مخصوص ساختمان‌های مرتفع که هم برای اطفای حریق و هم برای نجات جان قربانیان از آن استفاده می‌شود، موفق شدند شمار زیادی از افرادی را که در آتش گرفتار آمده بودند نجات دهند. چندین خودروی آتش‌نشانی با تمامی نیروهای خود فورا برای نجات جان افراد گرفتار در آتش از طریق پنجره‌ها و پشت بام هتل و نیز مهار سریعتر آتش از چهار طرف وارد عمل شدند.

اداره دفاع مدنی کربلاء در ادامه این بیانیه اعلام کرد که تیم‌های امدادرسانی با کمک تنفس مصنوعی آن دسته از افرادی را که به دلیل دود شدید دچار خفگی شده بودند، احیا کردند و به بیمارستان نزدیک محل حادثه انتقال دادند اما در این میان یک کودک با وجود انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۴/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...