نسخه چاپی

نامه نگاری مجلس با هاشمی رفسنجانی

رئیس مجلس در پاسخ به انتقاد نماینده مردم تهران از برخی اعضای هیئت رئیسه درباره جوابیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به نطق رسایی گفت كه چنین بحثی در دستور امروز مجلس نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصاحبه‌های اعضای هیئت رئیسه مجلس درباره نطق اخیرش ، خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: میخواهم یک تشکر و گلایه از هیئت رئیسه داشته باشم؛ متأسفانه برخی اعضای هیئت رئیسه مصاحبه کرده‌اند و گفته اند پاسخ آقای هاشمی به نطق بنده در مجلس قرائت خواهد شد در حالیکه بنده با آقای جهانگیرزاده که مسئول مربوطه این کار است صحبت کرده‌ام و ایشان گفته‌اند: ما به دفتر آقای هاشمی نامه نوشتیم تا پاسخ را ارسال کنند.


وی افزود : آقای جهانگیرزاده گفت در صورت دریافت پاسخ جوابیه آقای هاشمی آنرا در هیئت رئیسه بررسی خواهیم کرد اما برخی از اعضای هیئت رئیسه خلاف این موضوع را گفته‌اند.


علی لاریجانی با قطع سخنان رسایی خطاب به وی گفت: قرار بود شما درباره مخالفت با طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان صحبت کنید، بهتر است ادامه ندهید.


رسایی در پاسخ به لاریجانی گفت: این موضوع را گفتم چون برخی اعضای هیئت رئیسه گفتند جوابیه آقای هاشمی امروز در دستور کار مجلس است که لاریجانی در پاسخ گفت: نه این طور نیست چنین چیزی در دستور امروز مجلس نیست.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...