نسخه چاپی

طلاق همسربدلیل رای نه به همه پرسی

برگزاری مرحله دوم همه پرسی پیش‌نویس قانون اساسی مصر با حاشیه‌های جالبی نیز همراه بود كه از جمله آن مشاجره یك زن و شوهر به خاطر رأی منفی به قانون اساسی بود كه در نهایت به طلاق آنها منتهی شد.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه الشروق نوشت:، حوزه‌های انتخاباتی همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی امروز شاهد حوادث تلخ و شیرین بود.


بر اساس این گزارش در حوزه مدرسه اسطال وابسته به مرکز سمالوط در شمال شهر المنیا یکی از رأی‌دهندگان در مقابل حاضرین همسرش را طلاق داد.


«انور رمضان» جوان 36 ساله با همسرش در حوزه انتخابی مشاجره کرد و دلیل این مشاجره نیز رأی منفی همسرش به قانون اساسی و عدم اطاعت وی از شوهرش برای دادن رأی «آری» بود که باعث شد مرد در مقابل همه همسرش را سکولار خطاب کند.


بنابر این گزارش مرد مصری که لجاجت همسرش برای دادن رأی «نه» به قانون اساسی را دید، سعی کرد که به سمت وی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دهد اما نیروهای امنیتی حاضر در صحنه مانع این کار شدند و در نهایت نیز مرد در مقابل همه اعلام کرد که زنش را طلاق می‌دهد.


در مقابل این حادثه تلخ در یک حوزه انتخاباتی در مرکز شبین القناطر در استان القلیوبیه حادثه شیرینی به وقوع پیوست و «محمد علیوه» و نامزدش در این مرکز حاضر شده و جشن عقد خود را در مقابل این حوزه انتخاباتی و در جمع اقوام و خویشاوندان خود برگزار کردند.


این دو زوج جوان به قانون اساسی جدید رأی «آری» دادند.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...