نسخه چاپی

تجلیل عطریانفر از سفر رئیس قوه قضائیه به استان ایلام

عکس خبري -تجليل عطريانفر از سفر رئيس قوه قضائيه به استان ايلام

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینكه رئیس قوه قضائیه دغدغه آشنایی نزدیك با مشكلات مردم را دارد، گفت: سفر استانی رئیس قوه قضائیه به ایجاد تحول جدی در مدیریت ارشد استان‌ها كمك می‌كند.


به گزارش نما، محمد عطریان‌فر، با اشاره به اولین سفر استانی رئیس قوه قضائیه که در دومین هفته انتصابشان به استان ایلام صورت گرفت، گفت: این اقدام رئیس قوه قضائیه توصیه جدی مقام معظم رهبری به مسئولان نظام برای شناسایی و حل مشکلات مردم و کشور است.


فعال سیاسی اصلاح طلب با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضائیه دغدغه آشنایی نزدیک با مشکلات مردم را دارد، تصریح کرد: مسئولان انقلاب در راستای حل مشکلات کشور و مردم، ارتباط نزدیک و مستقیم با جامعه مخاطب خود داشته باشند.

عطریان فر تصریح کرد: نفس این ارتباط با مردم که رئیس قوه قضائیه در دومین هفته انتصابشان به محروم‌ترین استان کشور (ایلام) سفر می‌کند و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک اقدامی شایسته است.

تجلیل عطریانفر از سفر رئیس قوه قضائیه به استان ایلام

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه سفر استانی رئیس قوه قضائیه به ایجاد تحول جدی در مدیریت ارشد استان‌ها کمک می‌کند، اضافه کرد: اگر مسئولان کشور این اقدامات را خارج از ساختار تشریفاتی انجام دهند، اثر بخشی خوبی خواهد داشت.

عطریان فر با بیان اینکه این‌گونه سفرهای استانی و حضور در بطن مردم، امیدآفرین و روحیه بخش برای جامعه است، اظهار داشت: ادامه این روند اعتماد مردم را به مسئولان انقلاب تقویت می‌کند.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...