نسخه چاپی

عقب نشینی نیویورك‌تایمز/ رونالدوی والیبال كیست؟

عکس خبري -عقب نشيني نيويورک‌تايمز/ رونالدوي واليبال کيست؟

روزنامه آمریكایی نیویورك تایمز از مقاله خود درمورد والیبال لهستان عقب‌نشینی كرد.


به گزارش نما، چندی پیش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تحلیلی منتشر کرد که در آن ورزشکارانی را که می‌توانند در المپیک به موفقیت برسند بررسی کرد. به گفته این روزنامه، تیم والیبال لهستان در مبارزه برای کسب مدال شانس دارد. هواداران لهستانی احتمالاً با این گفته موافق هستند، اما توجیه ارائه شده توسط روزنامه آمریکایی تعجب آور است.

این روزنامه آمریکایی در مطلبش مدعی شد که «لهستان هیچ‌وقت کانون والیبال نبوده است گرچه هرگز لئون را در اختیار نداشته است. بازیکن متولد کوبا که به مانند کریستیانو رونالدو برای والیبال است با ورود به لهستان می‌تواند این تیم را تبدیل به یک مدعی کند تا شاید بتواند پس از سال ۱۹۷۶ به کسب مدال در المپیک نزدیک شود.»

این اظهارنظر رسانه معتبر آمریکایی با واکنش‌های زیادی در لهستان همراه بود. لهستانی‌ها در رسانه‌های خود مدعی شدند که برخی از تحلیل‌ها کاملاً درست هستند، زیرا لئون ستاره والیبال جهان به شمار می‌رود و مقایسه او با CR۷ کاملاً موجه است، اما نادیده گرفتن موفقیت‌هایی که تیم لهستان قبل از پیوستن لئون به این تیم به دست آورد، چندان شایسته نیست.

لهستانی‌ها مطرح کردند که ستاره کوبایی در سال ۲۰۱۹ به تیم لهستان اضافه شد. این در حالی است که عقاب‌ها در سال ۲۰۱۴ و در سال ۲۰۱۸ عنوان قهرمانی جهان را به دست آورده بودند.

روزنامه آمریکایی تحلیل خود را اصلاح کرد و توضیحاتی درمورد مطالبی که نوشته بود ارائه کرد. آنها اعلام کردند «ما قصد نداشتیم موفقیت‌های تیم لهستان را بی‌ارزش کنیم. این مقاله در متن عملکرد تاریخی تیم، به ویژه در بازی‌های المپیک سال ۱۹۷۶ که لهستان مدال کسب نکرده، نوشته شده است.»
منبع: فارس

۱۴۰۰/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...