نسخه چاپی

پاسخ رئیس هیات مدیره پرسپولیس به فرهاد مجیدی/ با كسی جنگ نداریم

عکس خبري -پاسخ رئيس هيات مديره پرسپوليس به فرهاد مجيدي/ با کسي جنگ نداريم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن واكنش به ادعای كمك ۸ میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس از سوی فرهاد مجیدی، گفت: با هیچكس جنگ نداریم ولی از مواضعمان كوتاه نمی‌آییم.


به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر آماده می‌کند که حاشیه‌هایی پس از شکست این تیم مقابل استقلال تهران در جام حذفی برای این باشگاه به وجود آمده است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران روز گذشته در گفتگو با رسانه‌ها خبر از پرداختی ۸ میلیارد تومانی کارگزار آبی‌پوشان به باشگاه پرسپولیس داد، موضوعی که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و بین هواداران دو تیم ایجاد کرده است.

سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، درباره دربی پایتخت و همچنین مسائل پیش آمده صحبت‌هایی را انجام داد که این گفتگو در ادامه می آید.

حق پرسپولیس در دربی باخت نبود

صدری درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: من فضای مجازی را رصد می‌کنم و تا جایی که می‌دانم، فضا خوب و متعادل است آن هم در شرایطی که ما دربی را از دست دادیم. با این حال، مردم هم می‌دانند که شکست در ضربات پنالتی، حق تیم‌مان نبود و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. از این رو، شرایط تغییر کرد.

با لب خندان از تبریز باز می‌گردیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار با ماشین سازی تبریز تصریح کرد: در حال حاضر، وضعیت بسیار خوبی را تجربه می‌کنیم و امیدواریم تیم‌ با استفاده از تجربیات و دانش یحیی گل‌محمدی و تلاشی که بازیکنان نشان می‌دهند، در تبریز با یک نتیجه خوب به برتری برسد و با لبی خندان، وارد دو هفته پایانی شویم.

با کسی جنگ نداریم اما کوتاه نمی‌آییم

«فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد که در آن اعلام کرد به پرسپولیس توهین نکرده است. با این تفاسیر، آیا باز هم پیگیر شکایت از او و ارسلان مطهری مهاجم استقلال می‌شوید؟» صدر در پاسخ به این سئوال گفت: بحث شکایات فوتبالی، یک موضوع کلی است. ما دوست نداریم با کسی وارد جنگ شویم اما هرگز نمی‌توانیم از مواضع خود کوتاه بیاییم. ما برای استقلال احترام قائل هستیم و امیدواریم آنها هم این احترام متقابل را به تیم بزرگ و پرافتخار پرسپولیس بگذارند. باقی مسائل هم به اتفاقات روزمره فوتبال مربوط می‌شود که معمولا با صحبت و احترام گذاشتن، حل و فصل خواهد شد.

پاسخ رئیس هیات مدیره پرسپولیس به فرهاد مجیدی/ با کسی جنگ نداریم

واکنش به ادعای فرهاد مجیدی درباره کمک اسپانسر استقلال

او درباره ادعای سرمربی استقلال مبنی بر کمک ۸ میلیارد تومانی اسپانسر آبی‌پوشان به پرسپولیس قبل از دربی نیز اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی این موضوع را بیان کرده و چه اسناد و مدارکی در میان است اما فقط این را می‌دانم که مسائل هر باشگاهی، به مسئولانش مربوط می‌شود. ما نمی‌توانیم مشکلات باشگاه‌های دیگر از جمله اختلافات درونی را حل کنیم. در کمال احترام، به سایر باشگاه‌ها هم اجازه ورود به مسائل داخلی خودمان را نمی‌دهیم.

از حاشیه فراری هستیم

صدری ادامه داد: تا به حال، سفت و محکم مقابل این موضوعات ایستادگی کردیم و از این به بعد هم، قدمی پس نمی‌کشیم. اگر بخواهیم بحث را شخصی کنیم، ممکن است باعث ایجاد حاشیه شود. ما ثابت کردیم از حواشی بیزار و فراری هستیم.

ما قهرمانیم ولی اتفاقات داخل زمین رقم می‌خورد!

وی درباره میزان شانس پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر یادآور شد: روز اولی که وارد هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شدم، این موضوع را بیان کردم که به نظر من، پرسپولیس قهرمان است. اگر نظر شخصی مرا بخواهید، بله، ما قهرمان خواهیم شد اما اتفاقات فوتبالی در زمین رقم می‌خورد. انشاءالله تیم ما با سه پیروزی متوالی، برای پنجمین مرتبه پیاپی روی سکوی قهرمانی برود و خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذهن اهالی فوتبال به خصوص هواداران پرسپولیس ثبت کند.

از هواداران، سرمربی و بازیکنان تشکر می کنم

صدر در پایان گفتگو با بیان اینکه کسی در تیم کوتاهی نمی‌کند گفت: از این فرصت بهره می‌گیرم و از هواداران متعصب و دوست‌داشتنی پرسپولیس تشکر می‌کنم که سختی‌ها و استرس زیادی را تحمل می‌کنند اما هرگز ندیدم دست از حمایت تیم محبوب‌شان بردارند. همچنین یک تشکر ویژه و خالصانه از یحیی گل‌محمدی و تک تک اعضای تیم و بازیکنان دارم که در شرایط دشوار، با روحیه‌ای بالا کارها را پیش می‌برند. امیدوارم این تلاش‌ها در نهایت منجر به کسب یک عنوان قهرمانی دیگر برای پرسپولیس شود.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...