نسخه چاپی

استقرار نگهبانان مسلح در مدارس آمریكا

به نوشتۀ یك روزنامۀ انگلیسی، "انجمن ملی نظارت بر سلاح های سبك" امریكا پیشنهاد كرده است، به منظور جلوگیری از تكرار حادثۀ ایالت كانتیكت، نگهبانان مسلح در تمامی مدارس آمریكایی مستقر شوند.

به گزارش نما به نقل از العالم، روزنامۀ تایمز در مقاله ای با عنوان "سلاح نیکان در برابر سلاح اشرار"، به قلم دیوید تیلور نوشت: "انجمن ملی نظارت بر سلاح های سبک" که مهمترین لابی اسلحه در ایالات متحده است، سرانجام سکوت یک هفته ای خود در قبال فاجعۀ ایالت کانتیکت را شکست و پیشنهاد کرد که موضوع استقرار نگهبانان مسلح در تمامی مدارس به منظور جلوگیری از ورود افراد حامل سلاح به مدارس، به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

واینی لاپییر معاون اجرایی این انجمن در این خصوص گفته است: مشکل آن است که جامعۀ ما، فرزندان عزیز و بی گناه خانواده های آمریکایی را بی دفاع و تنها در برابر خطرات رها کرده است و "حیوانات" درنده از این امر باخبرند و از آن سوء استفاده می کنند. این وضعیت باید تغییر کند.

وی در عین حال با ایجاد محدودیت در مورد تملک و به کارگیری اسلحه مخالفت کرد، چرا که این کار «شهروندان پایبند به قانون را که می توانند مانع از جنایات شوند، از داشتن سلاح محروم خواهد کرد»!

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...