نسخه چاپی

آسمان حلب نا امن شد

جبهه النصرة سوریه اعلام كرد، از این پس هواپیماهای غیرنظامی كه به شهر حلب وارد شوند هدف نظامی این جبهه تلقی می‌شوند و از شهروندان سوری خواست تا از هواپیما برای سفر به حلب استفاده نكنند.

به گزارش نما، ایسنابه نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره نوشت: جبهه النصرة سوریه که یکی از مهمترین گروه‌های مسلح مخالف دولت و وابسته به القاعده در این کشور است، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فرودگاه النیرب شهر حلب هم اکنون در محاصره آنهاست و جبهه النصرة از این پس تمامی هواپیماهای نظامی و غیرنظامی که به شهر حلب وارد شوند را هدف قرار می‌دهد.

این گروه شبه نظامی به بهانه اینکه هواپیماهای غیرنظامی از سوی دولت برای مقاصد نظامی و انتقال نظامیان و تجهیزات جنگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اعلام کرد: از روز شنبه جبهه النصرة منطقه پرواز ممنوع بر فراز حلب اعلام کرده و هر هواپیمایی اعم از نظامی و غیر نظامی که وارد آسمان این شهر شود از سوی النصرة هدف نظامی تلقی می‌شود و مورد هدف قرار می‌گیرد.

النصرة که از سوی سوریه و دولت آمریکا یک گروه تروریستی وابسته به القاعده محسوب می‌شود، از شهروندان سوری خواست تا به دولت این کشور اجازه ندهند از آنها به عنوان "سپر انسانی" استفاده کند و از خطوط هوایی این کشور برای سفر به حلب استفاده نکنند.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...