نسخه چاپی

نوروزی در گفتگو با نما:

روحانی مجلس یازدهم را رقیب خود می داند/ دولت مملكت را به حال خود رها كرده است

عکس خبري -روحاني مجلس يازدهم را رقيب خود مي داند/ دولت مملکت را به حال خود رها کرده است

عضو كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه آقای روحانی مجلس یازدهم را رقیب خود دانست و همین نگاه اشتباه اجازه نداد كه از ظرفیت‌های این دوره از مجلس به خوبی استفاده كند.

رحمت‌الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: گرانی‌ها برای مردم قابل تحمل نیست و ضروری است که مجلس و دولت استراتژی را تعیین کنند که حداقل‌ها برای مردم به راحتی تأمین شوند.

وی در ادامه گفت: بارها با وزرای صمت، جهاد کشاورزی و همچنین رئیس کل بانک مرکزی جلساتی را برگزار کرده‌ایم که هربار هریک وعده‌هایی داده‌اند اما هیچ‌کدام تا به امروز به این وعده‌ها عمل نکرده‌اند و متأسفانه عدم توجه آنها به معیشت مردم این ذهنیت را در مردم ایجاد کرده که دولت مملکت را به حال خود رها کرده و شواهد و قرائن هم چنین موضوعی را نشان دهد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس تنها ابزاری که در اختیار دارد، ابزار قانونگذاری و نظارت است و ما نمی‌توانیم در امور اجرایی کشور دخالت داشته باشم، اما دولت که تمام اختیارات اجرایی را در اختیار دارد باید بر قیمت کالاهای اساسی مردم نظارت داشته باشد و اجازه ندهد که هرروز قیمت‌ها به خصوص قیمت مایحتاج مردم افزایش پیدا کند.

نوروزی معتقد است: ما که از دولت تدبیروامید قطع امید کرده‌ایم به خصوص اینکه در دو سه هفته پایانی عمر خود به سر می‌برد و هرچه هشدار می‌دهیم و توصیه می‌کنیم، گوش شنوایی ندارد؛ لذا نگاهمان به دولت سیزدم است که با مجلس هماهنگ باشد و دلسوزانه خدمت‌رسانی کند.

او اظهار تأسف کرد: متأسفانه آقای روحانی مجلس یازدهم را رقیب خود دانست و همین نگاه اشتباه اجازه نداد که از ظرفیت‌های این دوره از مجلس به خوبی استفاده کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات کشاورزان و تولیدکنندگان دام و طیور این است که نهاده‌ها با قیمت مناسب به دست آنها برسد، گفت: تا زمانی‌که نهاده‌ها با ارز 4200 تومان وارد شود، باید شاهد تشدید رانت‌بازی در کشور بود؛ زیرا برخی از نورچشمی‌ها نهاده را با ارز 4200 تومانی وارد می‌کنند و آن را به تولیدکننده و دام‌دار با قیمت دلار 25 هزار تومانی به فروش می‌رسانند. وزارت صمت و جهاد کشاورزی باید در این زمینه نظارت می‌کردند که خوب عمل نکردند و اکنون هم که دیگر به پایان دولت رسیده‌اند، کشور را به حال خود رها کرده‌اند.

۱۴۰۰/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...