نسخه چاپی

تلفات نهایی ریزش ساختمان در فلوریدا به ۹۸ نفر رسید

عکس خبري -تلفات نهايي ريزش ساختمان در فلوريدا به ?? نفر رسيد

مقام‌های رسمی از پیدا شدن بقایای جسد آخرین قربانی فاجعه ریزش ساختمان در منطقه میامی-دید ایالت فلوریدا خبر می‌دهند.


به گزارش نمابه نقل از رویترز، با پیدا شدن آخرین قربانی مفقود شده در فاجعه ریزش ساختمان در فلوریدا، تعداد کل تلفات این حادثه به ۹۸ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امداد و نجات روز ۲۰ جولای جسد استلا هدایای ۵۴ ساله را به عنوان آخرین قربانی این فاجعه پیدا کردند و تلاش برای شناسایی هویت وی تا روز دوشنبه ادامه داشته و سرانجام هویت وی تایید شده است.


دانیلا لوین کاوا شهردار میامی-دید در اظهاراتی عملیات امداد و جست و جوی قربانیان این فاجعه را بزرگترین واکنش فوری به یک وضعیت اضطراری در تاریخ این ایالت ارزیابی کرده است.

۹۷ نفر از قربانیان این فاجعه از زیر آوار بیرون کشیده شدند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.


این ساختمان ۳۳ روز پیش ریزش کرد و در عملیات امداد و نجات هیچ کسی زنده بیرون از زیر آوار پیدا نشد. نیروهای امداد و نجات نیز از ۷ جولای به بعد از پیدا کردن افراد زنده از زیر آوار ناامید شدند.

جیمی پاترونیس از مقام‌های فلوریدا این حادثه را سومین ریزش بزرگ ساختمان در تاریخ ایالات متحده، پس از حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر به مرکز تجارت جهانی در سال ۲۰۰۱ ارزیابی کرده است
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...