نسخه چاپی

پرداخت نقدی دیه مصدومان شین‌آباد

رییس دادگستری آذربایجان غربی گفت: دولت هزینه درمان و دیه آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی در مدرسه روستای شین‌آباد را نقدا پرداخت می‌كند و نیازی نیست كه این افراد برای دریافت دیه به دستگاه قضایی مراجعه كنند.

به گزارش نما، توکل حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزییات پرونده آتش‌سوزی مدرسه در روستای شین‌آباد گفت: دادستان در شهرستان پیرانشهر پرونده‌ای را بدون داشتن هیچ گونه متهمی تشکیل داده است که اگر در آینده شکایتی صورت گرفت و یا مقصر معرفی شد ما نسبت به دلایل و مدارک نقصی نداشته باشیم، لذا در این راستا در حال جمع‌آوری مدارک و نظریات کارشناسان هستیم.

وی ادامه داد: تحقیقاتی از مسوولان مدارس نیز صورت گرفته و در پرونده درج شده است، همچنین تاکنون کسی از اولیای دانش‌آموزان مصدوم شکایتی ارائه نکرده است و این افراد در حال مداوای عزیزان خود هستند.

حیدری بیان کرد: دولت تمام خسارت‌های مربوط به درمان، دیه و مسائل مالی این دانش‌آموزان را به صورت نقد پرداخت می‌کند و دیگر نیازی نیست که این عزیزان به دستگاه قضایی برای مطالبه دیه و خسارت‌های درمان مراجعه کنند.

رییس دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: پرونده این حادثه در حال تکمیل در دادسرای پیرانشهر است و اگر در آینده اولیای دانش‌آموزان طرح شکایت کردند و خواستار تعقیب شخصی شدند، دلایل و مدارک جمع‌آوری شده در پرونده موجود است. اما تا امروز نه به کسی، به عنوان متهم تفهیم اتهام شده و نه کسی از اولیای دانش‌آموزان شکایتی طرح کرده است.

حیدری با بیان این‌که «دولت در حال پرداخت دیه به مصدومان حادثه آتش‌سوزی است» تصریح کرد: با توجه به جلسات شورای تامین اجتماعی استان، کمک‌های مالی از سوی دولت صورت گرفته است تا مصدومان در خصوص درمان و جبران نقص زیبایی مشکلی نداشته باشند.

رییس دادگستری آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت مصدومان رو به بهبودی است. لذا هزینه اقامت این عزیزان در شهر تبریز پرداخت می‌شود تا مشکلی متوجه آنان نشود.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...