نسخه چاپی

بررسی مشكلات مربوط به شهرك‌ها و نواحی صنعتی در خوزستان

بررسي مشکلات مربوط به شهرک‌ها و نواحي صنعتي در خوزستان

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت‌های اشتغال و راه اندازی واحد‌های تولیدی است.

به گزارش نما و بنا به اعلام شاتا، بابک دین‌پرست در جلسه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان، یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر به خوزستان را رسیدگی و بررسی مشکلات مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خوزستان اعلام کرد و گفت: پس از بازدیدی که از شهرک‌های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ در اهواز انجام شد، جلسه بسیار خوبی برای حل مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت و دیگر دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، مخابرات، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برگزار کردیم.

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه افزود: ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده در خوزستان وجود دارد که همه مشکلات آن‌ها امروز مورد بررسی قرار گرفت و همه دستگاه‌های خدمات رسان با هماهنگی بسیار خوبی که با یکدیگر دارند، قول همکاری داده اند تا همه موارد مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خوزستان را تعیین تکلیف کنند.

دین‌پرست در بخش دیگر صحبت‌های خود از موافقت واگذاری زمین برای توسعه شهرک‌های صنعتی شماره ۳ و ۵ در اهواز در راستای توسعه این شهرک‌ها خبر داد و در خصوص موضوع راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز گفت: راه و شهرسازی موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده و قرار است ساز وکار مربوطه برای اجرای این طرح نهایی شود.


وی همچنین از قول‌های مساعد جهت تامین آب و برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد و با اشاره به تصمیمات و مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به رفع بسیاری از مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان ابراز امیدواری کرد.


دین‌پرست با بیان اینکه خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت‌های اشتغال و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی است، گفت: امروز در خصوص واحد‌های تعطیل موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان نیز تصمیم‌گیری‌هایی انجام شده است و مقرر شد موانع و مشکلات آن دسته از واحد‌هایی که راه‌اندازی مجدد آن‌ها بیشترین اشتغال را خواهند داشت، احصاء و در راستای فعال سازی آن‌ها اقدام شود.

 

۱۴۰۰/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...