نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی

بیشتر تذكرات كتبی امروز نمایندگان مجلس،‌ وزیر كار را هدف گرفته بود هرچند كه وزارای كشور‌،‌ صنعت،‌ راه و نیرو هم بی نصیب نمانده‌اند.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا،‌ ظاهرا در پرداخت حقوق و معموقه‌های بازنشستگان کشوری تاخیر افتاده و این مساله باعث شده که نمایندگان امروز وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

* بخشایش اردستانی نماینده اردستان در تذکر به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده اردستان اصفهان.

*ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور: اجرای اصل 48 قانون اساسی و توزیع متوازن اعتبارات و تسهیلات بین استان‌ها و تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه‌های صنعتی، تجاری و کشاورزی خراسان شمالی.

*زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد به وزیر نیرو: جلوگیری از دخالت مسئولان استان‌های دیگر در امور آب منطقه‌ای استان چهار محال و بختیاری.

*زاهدی نماینده کرمان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی پیرامون تسریع در پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان شرکت ذغال سنگ استان کرمان تذکر داد.

*فیاضی نماینده نور و احمدآباد به رییس‌جمهور: صدور دستور پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان شرکت‌های ذوب‌آهن و زغال‌سنگ شاهرود و زیرآب، ‌به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت معوقات بازنشستگی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال جاری.

*آقامحمدی نماینده خرم‌آباد و دوره به وزرای نفت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی: استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بومی در شرکت پتروشیمی خرم‌آباد، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تامین برنج مورد نیاز شهرهای استان لرستان به ویژه خرم‌آباد.

*بشیری و علی حسینی نمایندگان پاکدشت، ورامین و پیشوا به وزیر راه: تسریع در بهسازی و نصب روشنایی در جاده شریف‌آباد پیشوا.

*سقایی، قادری، ذوالانوار، دستغیب، دوگانی، احمدی، اسماعیلی، شفیعی، برومند، صادقی، فریدونی، جعفرپور، نجابت، طاهری، محمدصادقی، موسوی و هاشمی به وزیر راه و شهرسازی در مورد اینکه چرا راه‌های راهداری تعطیل شده و به فراموشی سپرده شده است؟ چرا اجازه می‌دهید به حریم راه‌ها تجاوز شود، این مساله خلاف قانون است و هیچ مقامی نمی‌تواند اجازه تجاوز به حریم راه‌ها را بدهد.

*توکلی، علی مطهری، نادران، پزشکیان، نعمتی، دهدشتی، دهقان و نجابت به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مورد غیرقانونی بودن تصدی سعید مرتضوی به عنوان مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی پس از لغو اصلاحیه اساسنامه توسط هیات دولت به وسیله رییس مجلس و ضرورت عزل فوری وی.

*طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر جهاد کشاورزی: خروج کشاورزان از بخش کشاورزی به میزان 7/4 درصد در طول سال‌های 84 تا 91.

*حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت افزایش افسارگسیخته قیمت و نایاب شدن برخی اقلام خوراکی ضروری مردم از جمله برنج در غرب کشور.

*شوهانی نماینده ایلام به وزیر اقتصاد و دارایی: جلوگیری از فشار بانک‌های عامل در دریافت‌کنندگان تسهیلات خرد در استان.

*قاضی‌پور و فتاحی نمایندگان ارومیه و جواد جهانگیرزاده به وزیر کشور: تسریع در اختصاص سهمیه تاکسی شهرستان ارومیه.

*قاضی‌پور، فتاحی، محجوب و جواد جهانگیرزاده به وزیر کار و صنعت: در مورد جلوگیری از کشتار کارگران در معادن کشور.

*فتاحی، قاضی‌پور و جواد جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در برف‌روبی محورهای روستایی شهرستان ارومیه و رهایی روستاییان از گیر کردن در برف.

*کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کار: در مورد علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری.

*خجسته نماینده همدان به وزیر کار: پیش‌بینی جهت پرداخت حقوق بازنشستگان با پرداخت حقوق باقی دستگاه‌ها.

*محجوب و قاضی‌پور به وزیر نفت: تسریع در پرداخت مطالبات پروژه بنزین پالایشگاه بندرعباس جهت تکمیل.

*بهمنی نماینده سراب به وزیر نیرو: تسریع در رسیدگی به وضعیت آب غیربهداشتی شهرستان سراب، همچنین به وزیر صنعت: رسیدگی به اوضاع نابسامان صنعت خودرو و کیفیت نامناسب محصولات ایرانی.

*علیپور نماینده قائمشهر به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم اختصاص سرانه به مدارس شهرستان سوادکوه و جویبار و فرسوده بودن بسیاری از این مدارس.

*جعفری نماینده خلخال به وزیر راه: ضرورت توجه ویژه دولت به احداث تونل در حد فاصل خلخال و گیلان برای توسعه شهرستان‌ها و کاستن از صدمات جانی و مالی مردم.

*محجوب، حسینی و جواد جهانگیرزاده به وزیر نفت: دستور به پتروشیمی برای در نظر گرفتن سهمیه خاص جهت تامین مواد اولیه کارخانجات شیر پاستوریزه.

*دهدشتی نماینده آبادان به وزیر کار: سوء نیت در شرکت‌های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از جمله شرکت کشتی‌سازی اروندان، همچنین به وزیر اقتصاد: عدم پرداخت حقوق ارزی کارکنان شرکت‌هایی که در خارج کشور فعالیت می‌کنند مثل دریانوردان.

*امیری نماینده زرند به رییس‌جمهور: صدور دستور در پرداخت به‌ موقع حقوق بازنشستگان شرکت ذغال‌سنگ کرمان و صنعت فولاد کشور.

*محجوب نماینده تهران به وزیر کشور: برخورد قاطع با سرقت‌های گروهی از کارخانه‌ها.

*چاردولی و نعمتی به وزیر کار در مورد پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان.

*آشوری، هاشمی، جلاله، جباری و منصور آرامی به رییس‌جمهور: اقدام شتاب‌زده، غیرمنطقی و غیرمتعارف مدیرعامل منطقه آزاد کیش در برکناری رییس سازمان آموزش و پرورش و انتصاب یک فرد بازنشسته نیروی انتظامی در این جایگاه و بی‌حرمتی به فرهنگیان.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...