نسخه چاپی

واقعیت سیل اعتراض مسلمانان به ورزشكار سعودی/ موبایل و تمامی شبكه های اجتماعی القحطانی بسته شد

عکس خبري -واقعيت سيل اعتراض مسلمانان به ورزشکار سعودي/ موبايل و تمامي شبکه هاي اجتماعي القحطاني بسته شد

ورزشكار سعودی اعتراف كرد انتقادات به او برای مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی تا جایی گسترده بود كه مجبور به خاموش كردن تلفن همراهش شد.


به گزارش نما، تهانی القحطانی نام جودوکا سعودی است که این روزها در فضای مجازی مخصوصا در میان کاربران توئیتر در جهان عرب و اسلام جزو پرکاربردترین واژه ها بوده است.

هر چند یک حرکت عظیم رسانه ای از سوی رسانه های سعودی و حامی رژیم صهیونیستی از هفته گذشته به راه افتاده تا به عنوان سپری برای این ورزشکار که مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس در المپیک توکیو بازی کند، عمل کنند ولی اعتراف وی نشان می دهد که هزینه های چند صد میلیون دلاری صهیونیست ها برای عادی سازی روابط در رسانه و دیگر عرصه ها برای تغییر ذهنیت مخاطبان عرب و مسلمان بی فایده بوده است.

القحطانی جمعه گذشته با نماینده رژیم صهیونیستی بازی کرد و با نتیجه سنگین ۱۱-۰ شکست خورد. کاربران فضای مجازی بعد از این به شدت به این ورزشکار انتقاد کردند و او را ذلیل دنیا و آخرت معرفی کردند.

با این هجمه زیاد فضای مجازی و کاربران جهان عرب و اسلام اما رسانه های جیره خوار فارسی و عربی وابسته به آل سعود در تلاش هستند تا این رویداد را عادی جلوه دهند و با تمجید از اقدام این ورزشکار، می خواهند به مخاطب این ذهنیت را انتقال دهند که موضوع ورزش از سیاست جداست.

نکته اینجاست که القحطانی بعد از مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی اعتراف کرد فشار زیادی روی او از سوی توده عظیم مردم و مسلمانان حامی فلسطین بوده و او به خاطر این انتقادهای گسترده مجبور شده تلفن همراهش را ۲ روز قبل از این بازی خاموش کند و تمام صفحات مجازی اش را ببندد.

حامیان آل سعود و رژیم صهیونیستی یک هفته قبل از بازی و تا الان در تلاش هستند تا به مخاطب القا کنند که عده ای به اصطلاح خودشان «تندروها» به القحطانی حمله کردند و او را خائن خطاب کردند.

اما اعتراف ورزشکار سعودی به گستردگی انتقادها قبل و بعد از بازی نشان می دهد سیل عظیمی از اعتراض و خشم به این ورزشکار ۲۱ ساله روانه شده و به خاطر گستردگی آنها مجبور شده تلفن همراه خود را خاموش کند.

رژیم صهیونیستی با همدستی آل سعود در یک سال گذشته تلاش زیادی کرد تا از دریچه ورزش بتواند روابط دنیای عرب و مسلمانان را با صهیونیست ها عادی کند اما حضور ورزشکاران آزادی خواه و حامی مقاومت فلسطین مثل فتحی نورین الجزایری و محمد عبدالرسول سودانی با انصراف از مواجه شدن با نماینده رژیم صهیونیستی در المپیک توکیو تمام تلاش های بیهوده ائتلاف سعودی-اسرائیلی را به باد بردند.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...